Kobar Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Resten av delene gis bort ved henting! Selger en kollisjonskada 520i sedan i deler! bilen er en -98modell og er gått 200.000km Deler går billig da jeg må ha den vekk før vinteren! Bilen er forøvrig ikke registrert skadet, og karosseri er fullt brukbart sett bort ifra kanaler som er bulkete og litt skade i høyre hjørne foran. Det jeg vet er ødelagt er følgende: -Alledørene -begge framskjermer -front,- bakfanger -bærebro passasjerside bak Her er mye bra deler! Motor og gir i bra stand! spør om du trenger noe! Bilder av spesifikke deler ordnes fortløpende, og deler kan sendes over hele landet! Bare å gi bud på deler, her er ingen minstepris FØLGENDE DELER ER SOLGT: -Eksosanlegg -Instrumentpanel -Interiørlister -Motor (M52B20) -Bremser bak høyre side -Rattstamme -Frontstykke -Radiator -Alle låser i bilen -Karosseri -Lysmodul -Innerspeil -Innstegslister -Panserlåser m/wire -Utetemp-føler -ABS-modul/sentral -Utv. speil -Front,- baklykter og sideblink
Hankook Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Jeg er muligens intresert i Instrumentpanelet om det er likt mitt. og Hele bagasjeromsinnredningen. Pris?
Kobar Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 Jeg er muligens intresert i Instrumentpanelet om det er likt mitt.og Hele bagasjeromsinnredningen. Pris? Selve bagasjeromsmatten har det vært sølt ett eller anna på så det er noen stygge merker. Men resten mener jeg er bra! Dèt og instrumentpanel kan du få for 1000kr om du henter
justemann Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Er bakluka heil? Kva for lakkode er det?
stian1990_2 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Har du di gummigreiene som står under bilen som du skal sette jekken på? Trenger dem alle ? Hvordan interiørlister er det? Ser det ikke helt pga blåfargen på bildene dine.
Kobar Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 bakluka er hel, men er bittegrann rust.. lakkode må jeg sjekke opp i, men personlig ville jeg lakka den opp igjen og tatt det lille av rust som er kommet! Interiørlister er mørke med gråe striper..? kan prøve å få tatt ett nærbilde av det iløpet av morgendagen.. Det er samme mønster som går igjen i midtkonsoll og girkule! Er det 4stk propper under bilen? skal sjekke imorgen isåfall Bildene ble rævva grunnet mobilkamera og sol som ødela bildene...
justemann Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 bakluka er hel, men er bittegrann rust.. lakkode må jeg sjekke opp i, men personlig ville jeg lakka den opp igjen og tatt det lille av rust som er kommet!Interiørlister er mørke med gråe striper..? kan prøve å få tatt ett nærbilde av det iløpet av morgendagen.. Det er samme mønster som går igjen i midtkonsoll og girkule! Er det 4stk propper under bilen? skal sjekke imorgen isåfall Bildene ble rævva grunnet mobilkamera og sol som ødela bildene... Ok. Bakluka kan vera interessant. Har du i så tilfelle bilete og ein cirkapris?
blå528bergen Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 har du venstre fordør og eventuelt ka stand e ann med tanke på rust
Kobar Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 skal ta bilder av bakluka, og sjekke tilstanden imorgen hva med 800kr pluss frakt? jeg har førerdør, det er den eneste døra som er hel! skal sjekke tilstand imorgen! Om den er i bra stand skal du få den for 1000kr! Trenger du noe annet enn bare døra? (tenker da på innmat,glass,dørhåndtak osv..
Kobar Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Fargen er CANYONROT METALLIC /BROKATROT -Har èn gummiplugg til førersiden bak -førerdør er strøken, fri for rust men er bittelitt flasset på det sorte som går oppover b stolpen på utsiden! -bakluka har en bulk midt på luka på størrelse med en femmer, er noe rust i falsen også. legger ved noen bilder jeg tok: Her har du bulken midt på bagasjelokket!
Kobar Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Justemann: Om du vil ha bagasjeluka, så skal jeg til Bømlo i slutten av oktober begynnelsen av november! Såda kan jeg levere den hos deg;)
justemann Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Justemann: Om du vil ha bagasjeluka, så skal jeg til Bømlo i slutten av oktober begynnelsen av november! Såda kan jeg levere den hos deg;) Eg såg nøgnare på bileta etter å ha sett lakkoden, då såg eg jo at bilen ikkje er svart slik som eg trudde.. Difor må eg nok melde pass, eg ventar på at ei "carbonschwarz" bakluke skal ramle ned frå himlen! Takk for tilbod om levering og lukke til med salet!
Rellik Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Hva skal du ha for alle intriørlistene og deksel i midtkonsoll?(hele sylamitten) Og hvor i rogaland hører du til?
Kobar Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Hva skal du ha for alle intriørlistene og deksel i midtkonsoll?(hele sylamitten) Og hvor i rogaland hører du til? litt usikker! bud? jeg bor i nærheten av grensa til vest-agder langs e39! men slike småting er ikke vanskelig å få sendt med post
ullsokken Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Det er noe feil med hvit balansen på kameraet ditt. Er det sony ericsson? Gå inn på hvit balanse funksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå