Gå til innhold

520i sedan -98mod selges i deler! Resten GIS BORT ved hentin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Resten av delene gis bort ved henting!

Selger en kollisjonskada 520i sedan i deler! bilen er en -98modell og er gått 200.000km

Deler går billig da jeg må ha den vekk før vinteren!

Bilen er forøvrig ikke registrert skadet, og karosseri er fullt brukbart sett bort ifra kanaler som er bulkete og litt skade i høyre hjørne foran.

Det jeg vet er ødelagt er følgende:

-Alledørene

-begge framskjermer

-front,- bakfanger

-bærebro passasjerside bak

Her er mye bra deler!

Motor og gir i bra stand!

spør om du trenger noe! Bilder av spesifikke deler ordnes fortløpende, og deler kan sendes over hele landet!

Bare å gi bud på deler, her er ingen minstepris ;)

FØLGENDE DELER ER SOLGT:

-Eksosanlegg

-Instrumentpanel

-Interiørlister

-Motor (M52B20)

-Bremser bak høyre side

-Rattstamme

-Frontstykke

-Radiator

-Alle låser i bilen

-Karosseri

-Lysmodul

-Innerspeil

-Innstegslister

-Panserlåser m/wire

-Utetemp-føler

-ABS-modul/sentral

-Utv. speil

-Front,- baklykter og sideblink

a44bn7plt7n2ppiebr3u.jpg

bku39fvkcxfzko9c7nin.jpg

1twckdvagx8o7vjbbx2q.jpg

aqcf00nwg2lgpqljpmzg.jpg

54gatospy9fdfas8mel9.jpg

mckdo56dzd1vm9xvd1ae.jpgqyxnz8imseot0026pnua.jpgjlk7sljr1mz29bhifpae.jpg0k81t44q3gkmwfssdx2i.jpg

vwumkh3h37202nm83b79.jpgkcwx6kh4qvcvl8z2goa5.jpgzop8q07rt9zigzz7dab4.jpgj7j0p8kjkte7etc17xwv.jpgc88u25ofbu3taqypf07m.jpg

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg er muligens intresert i Instrumentpanelet om det er likt mitt.

og Hele bagasjeromsinnredningen.

Pris?

Selve bagasjeromsmatten har det vært sølt ett eller anna på så det er noen stygge merker. Men resten mener jeg er bra!

Dèt og instrumentpanel kan du få for 1000kr om du henter ;)

Skrevet

bakluka er hel, men er bittegrann rust.. lakkode må jeg sjekke opp i, men personlig ville jeg lakka den opp igjen og tatt det lille av rust som er kommet!

Interiørlister er mørke med gråe striper..? kan prøve å få tatt ett nærbilde av det iløpet av morgendagen.. Det er samme mønster som går igjen i midtkonsoll og girkule!

Er det 4stk propper under bilen? skal sjekke imorgen isåfall ;)

Bildene ble rævva grunnet mobilkamera og sol som ødela bildene...

Skrevet
bakluka er hel, men er bittegrann rust.. lakkode må jeg sjekke opp i, men personlig ville jeg lakka den opp igjen og tatt det lille av rust som er kommet!

Interiørlister er mørke med gråe striper..? kan prøve å få tatt ett nærbilde av det iløpet av morgendagen.. Det er samme mønster som går igjen i midtkonsoll og girkule!

Er det 4stk propper under bilen? skal sjekke imorgen isåfall ;)

Bildene ble rævva grunnet mobilkamera og sol som ødela bildene...

Ok. Bakluka kan vera interessant. Har du i så tilfelle bilete og ein cirkapris?

Skrevet

skal ta bilder av bakluka, og sjekke tilstanden imorgen ;) hva med 800kr pluss frakt?

jeg har førerdør, det er den eneste døra som er hel! skal sjekke tilstand imorgen! Om den er i bra stand skal du få den for 1000kr! Trenger du noe annet enn bare døra? (tenker da på innmat,glass,dørhåndtak osv..

Skrevet

Fargen er CANYONROT METALLIC /BROKATROT

-Har èn gummiplugg til førersiden bak

-førerdør er strøken, fri for rust men er bittelitt flasset på det sorte som går oppover b stolpen på utsiden!

-bakluka har en bulk midt på luka på størrelse med en femmer, er noe rust i falsen også.

legger ved noen bilder jeg tok:

9i1wr02okm4b12t9qhfa.jpg

Her har du bulken midt på bagasjelokket!

df23a6npkm93vi6v7xeh.jpg

awmq21ev7p1zk08ojoq7.jpg

ziue23a62gbe0ei6gei1.jpg8z603jf4r0z84qfq4lv9.jpg

6y3pp9gdthdwxgo7vpgb.jpg

Skrevet

Justemann: Om du vil ha bagasjeluka, så skal jeg til Bømlo i slutten av oktober begynnelsen av november! Såda kan jeg levere den hos deg;)

Skrevet
Justemann: Om du vil ha bagasjeluka, så skal jeg til Bømlo i slutten av oktober begynnelsen av november! Såda kan jeg levere den hos deg;)

Eg såg nøgnare på bileta etter å ha sett lakkoden, då såg eg jo at bilen ikkje er svart slik som eg trudde.. #-o Difor må eg nok melde pass, eg ventar på at ei "carbonschwarz" bakluke skal ramle ned frå himlen!

Takk for tilbod om levering og lukke til med salet! :P

Skrevet
Hva skal du ha for alle intriørlistene og deksel i midtkonsoll?(hele sylamitten)

Og hvor i rogaland hører du til? :)

litt usikker! bud? jeg bor i nærheten av grensa til vest-agder langs e39! men slike småting er ikke vanskelig å få sendt med post ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...