Abbis Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Hei igjen bimmere! noen som har byttet den wire'en som du åpner panseret med? gi en lyd da vel
Nabon Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Har byttet på min 523. Vet ikke om det blir samme prinsippet som din. Hvilken vaier er det som har røket? Den fra hendelen og til første ledd? Fikk ihvertfall nappet tak på enden av vaieren med en tang som jeg låste av og fikk dratt opp panseret. Så teipet jeg en ståltråd til den ødelagte vaieren og trakk denne gjennom veggen. Lagde krok av ståltråden og trakk den nye vaieren "tilbake" gjennom veggen. Funket som snus. Lite triks kan være å trøkke på med silikonspray på pakningen som sitter i veggen for den kan være tøff å få på plass igjen. Det var ihvertfall det jeg kunne om å bytte. Håper det var til hjelp
Abbis Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 konge! tenkte på det samme selv.. så det finker nok sikekrt tror jeg:) mange takk for hjelpen nabon;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå