OleTommy Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 komplett ombygd 520 -svart -svart skinn -Nyoverhalt motor!! påkostet 60 000 kun til dette -senket 50mm fremme nye fjerer + bilstein dempere -18 rondell me gode dekk lakkert hvite 235/265 -angel eyes og klarglass grøftelys -chippet (orginal følger med) -powerlex foringer følger med da jeg ikke har hatt tid til å bytte dem -bred front minus med bilen: -rust i batteri kasse under setet -bytte foringer mn er ikkje nødvendig enda selges som den står da jeg ikke bruker bilen pris antydning 140 000,- bud mottas men ikke skambud kan ordne papirer til godkjenning dette er em bil som i mitt eige ikke har blitt herjet med er selv entusiast så er ikkje noe hjemmemekk! følger også med stereo -dvd/mp3 med 7" toutch -infinity komponotiv fremme pioneer bak -2x cadence wild beast helt nye brukt noen få timer -cadence fostreker til subbene -et eller anna til resten -kondensator spiller godt nok til mitt forbruk ;)selges med tungt hjerte da jeg har brukt mye tid og penger på denne bilen send pm ved interesse vet bilder sier mer en 1000 ord mn bilder kommer:D venligst hold dere til tpoic takk mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleTommy Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 bilen befinner seg i stavanger området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vægskrapå Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 flære bilde tå biln velle ha gjort se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleTommy Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 allt undedrstell er fra m5 uten om fjerbein forran da d var eds tidligere jeg byttet ut disse sa de begynte og lekke! mn de er like som på m5 vet BMW Norge ikke leverer ut papirer men ss pesformance ordner papir,bilen kan selger fedrig fodkjent for 170 000 dette er ikke em 520 som er kun trykkt i en m5 motor,dette er proffisjonelt gjort.bilen er like mye m5 som en orginal bortsett fra den ikke er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleTommy Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå