e34ose Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 har b25 mener jeg, vet ikke helt standen på den, men det kan sjekkes
e34ose Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 har du m50b20 luftmassemåler ? har en m50b25 måler so virker bra, trådene er hele og fine
e34ose Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 kanskje, er ikke helt sikker. mulig noen andre vet
LinkE34 Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 ok skal se om eg får sjekket det men hva skal du ha for den ?
e34ose Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Her er oppdatering på delene i kassene: CCM (ikke helt sikker på hva det er, central controll module kanskje?) Gasspedal deksel ved siden av hanskerom Taklukebryter bryter til bakrutevarme innsugsrör för gasspjeld luftmassemåler gasspjeld katalysator original bmw bavaria kassettspiller/radio luftrör til dynamo deksel oppå motor over dyser innsug med rail og dyser diverse plastdeksel inne i bilen 2 dörpakninger (vet ikke til hvilke tror dety er fremme) BAS-sensor det som holdere lyktene med justeringer etc på höyre side deksel bak lyktene venstre side komplette lykter venstre side 2 separate lykter lang og närlys sota baklykter med mörk orange blink, komplett ABS-styyreenhet girvelger til automat deksel med girspaken til automat, med bryter for s/e/* (sport/economi/vinter) innstegslister, en forran, den yttre, en bak, den indre orginale bakfjärer 525 allt av motor deler osv, er til m50b25 kom med bud, dette tar bare opp plass!!
e34ose Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Pris på baklykter ? 600, men hvilke av de? har 2 sett, ett med orange blink, mörke, og de det er bilde av.
e34ose Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 ok skal se om eg får sjekket det men hva skal du ha for den ? funnet ut noe? vil tro at det er det samme på begge biler. men jeg kjenner en som kjøpte en slik brukt for 1500, men du skal få den for 700, det er under havle prisen av hva min kompis måtte gi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå