oxygaxe Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Kjøpte tilbake min gamle 325i fra 1986. Vet faktisk veldig lite om bilens historie før jeg kjøpte denne første gang for 4-5 år siden, Men i ettertid har bilen vært i bruk som bruksbil og seneste tiden kun som baneleketøy. Planer med bilen er i første omgang å få karosseri rustfritt, så total demontering er påbegynt. Videre planer må jeg nesten ta etterhvert som ting begynner å falle på plass. Her er noen bilder av bilen hvordan den så ut da jeg henta den. Som dere ser er det litt fiks på denne Da jeg henta bilen, var det ikke mindre enn 17stk felger med dekk lagra inni bilen Her er noen bilder etter rydding i bilen samt under demontering, Beklager kvaliteten, men HTC Desire kamera har desverre ikke imponert meg. Fin måte å feste eksos på, patentbånd åog selvborende skruer Litt rust funnet under demontering Frontstykket har vist fått seg en smell Litt rust i motorrom. Ellers litt av demonteringen. Flere og bedre bilder kommer når jeg finner fram digicam.
e30 tic Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 ser ut som det kan bli bil av den der igjen da! det eneste som irriterer med desire er det tragiske kameraet, et tips er å kjøpe et brukt speilrefleks, da blir det litt mer moro å ta bilder
oxygaxe Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Jeg har et cannon 450d med macro, standard 18-55 og 70-300 objektiver, men føler ikke for å drasse det med på verksted Joda bil skal det nok bli med tiden, skal prøve å få gjort mest mulig i vinter.¨
oxygaxe Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Nå har ny diff ankommet I dag skal jeg få ut motor/gir, kanskje dash. Så blir det å nappe ut alt elektriske.
asv Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Gøy å se at du går løs på en såpass sliten bil (ser vertfall slik ut).. Man får satse på at du får bil av den til slutt!
oxygaxe Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 Tja, man kan vel ikke bare gi opp, har sett folk få bil av værre Nå deler jeg lokale med en som er karosseriarbeider, så jeg får all den hjelp jeg trenger med dette (byttearbeid).
oxygaxe Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 Ja får håpe det, skal ta med sjikkelig kamera i dag å få tatt noen nye bilder.
oxygaxe Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Nå har jeg fått tatt med meg speilreflexn på verkstedet å knipsa noen bilder, men ble ikke så mange da vi hadde det ganske stappa på verksted i går. Det var alt av rust jeg fant + hjulbrønnen og bak på høyre bakskjer. Over helgen (etter høstferien med barna) begynner jeg kappe rent samt kappe, false og tilpasse plater for sveising. Lurer på å bytte begge ytre kanaler siden falsen i nedrekant er stygg, bulkete osv. Har satt meg som mål å bli ferdig med karosseriarbeid i løpet av november, lakk i desember. Montering av bilen samt bygging av turbomotor til sesongstart. Får se om jeg holder motet og økonomien oppe til dette, men er uansett fint å ha en liten plan å jobbe opp mot.
Devils Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 ser bra ut det her morten, må du ikke fær og dra og handel noen andre bila nu og prioriter go få denne færdig
oxygaxe Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Har ikke så mye valg, får den ikke ut av verksted før den e ferdi
Skimmy Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 bi nice dette! kommer innom entur i verkstede i kveld regn eg me. gled meg til å lakker den i desember:D
oxygaxe Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 bi nice dette! kommer innom entur i verkstede i kveld regn eg me. gled meg til å lakker den i desember:D Vi sku ha sett på farge, sku jo ha fått lakken i hus i allefall
Skimmy Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 kan no kom innom deg endag. min bmw va lakkert krittkvit som lakken heita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå