635csi Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Sendte deg en pm med link til episoden nå, så får du vurdere selv om dette er passende i tråden din, hehe
Mrbendiksen Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Hehe! Står på ladding nå! Skal bli morro å se! Dårlig nett ute på skipa her vettu!
Mrbendiksen Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Herregud! Blir flau! Neeeeei, den der trenger jeg ikke legge ut føler jeg.. Vises masse feil på bilen der gitt! Meste av de er jo ordna nå da!
635csi Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Herregud! Blir flau! Neeeeei, den der trenger jeg ikke legge ut føler jeg.. Vises masse feil på bilen der gitt! Meste av de er jo ordna nå da! Litt enig der jeg og Jørgen også tydeligvis, hehe Nei, du får bruke tid på Koed sine nettsider i stedet for å se på sånne filmer
Mrbendiksen Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Hvem er det som kjører på slutten Eivind? Det er jo faan ikke Stine ivertfall!
Mrbendiksen Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Hehehe! Jeg tenker nok det var Vegard som satt bak rattet der? ;P Faan som jeg lo da hun skrøt av lyden i bilen.. Forferdelig var den! Kunne nokk vært noe bedre en den er akkurat nå da, så vi får se om det blir ny eksos før sommeren
635csi Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Helt ok tipping dette Marius Lenge til sommer igjen heldigvis, så du (og Øyvind ) har god tid til å utbedre siste rest Får vel bare følge med om det kommer noen oppgraderinger her i tråden etterhvert
Mrbendiksen Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Hehe! Ja det kan du gjøre.. Kommer nokk innom Prærien på litt kaffe og skitsnakk snart også! Kommer hjem neste torsdag, er det forresten volleyball da? Litt offtopic her nå men!
635csi Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Volleyballen er i full gang igjen ja, stort oppmøte i år så langt Da snakkes vi vel snart over en kaffe, eller en smash, hehe
Mrbendiksen Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 Vært veldig stille her en stund nå, men har fått handlet inn alle deler (tror jeg) for å få satt sammen bilen igjen! Blant annet alt for montering av fronten med rieger infinity leppe og catkiller, touring sideskjørt, m-tech 2 bakfanger, 2 carbonemblemer, sotede blinklys glass på støtdemper fremme ++ Så da blir det lakkering på Januar! Gleder meg så sykt til å begynne å montere! Bilder kommer så fort noe skjer!
635csi Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Da er det vel på sin plass med en liten bildeoppdatering snart Marius?
Mrbendiksen Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Nå har det skjedd masse siden sist her gitt! Bilen har blitt lakket, fått på den nye fronten, fått på ny bakfanger (m-tech2), pluss masse mer! Der ser jo resultatet! Cupspeilene ble forresten byttet ut med orginale, synes det tar seg MYE bedre ut! Bildene forteller vel det meste Mangler fortsatt noen lister, og må ha nye sideblinklys, de gammle forskjermene var bygd om til E36 sideblink.. Tidligere eier synes dette var veldig tøft sikkert: Jeg gjorde ikke det, så da ble det tatt av:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå