Gå til innhold

E30 320i CAB 90` oppussing Med OZ Futura side 5!

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Herregud! Blir flau! :P Neeeeei, den der trenger jeg ikke legge ut føler jeg.. Vises masse feil på bilen der gitt! Meste av de er jo ordna nå da! :D

Litt enig der jeg og Jørgen også tydeligvis, hehe :wink:

Nei, du får bruke tid på Koed sine nettsider i stedet for å se på sånne filmer :D

Skrevet

Hehehe! Jeg tenker nok det var Vegard som satt bak rattet der? ;P Faan som jeg lo da hun skrøt av lyden i bilen.. Forferdelig var den! Kunne nokk vært noe bedre en den er akkurat nå da, så vi får se om det blir ny eksos før sommeren ;)

Skrevet

Helt ok tipping dette Marius :wink:

Lenge til sommer igjen heldigvis, så du (og Øyvind :wink: ) har god tid til å utbedre siste rest :) Får vel bare følge med om det kommer noen oppgraderinger her i tråden etterhvert :)

Skrevet

Hehe! :)

Ja det kan du gjøre.. Kommer nokk innom Prærien på litt kaffe og skitsnakk snart også! Kommer hjem neste torsdag, er det forresten volleyball da? Litt offtopic her nå men! :P

Skrevet

Volleyballen er i full gang igjen ja, stort oppmøte i år så langt :)

Da snakkes vi vel snart over en kaffe, eller en smash, hehe :D

• 1 month later...
Skrevet

Vært veldig stille her en stund nå, men har fått handlet inn alle deler (tror jeg) for å få satt sammen bilen igjen! Blant annet alt for montering av fronten med rieger infinity leppe og catkiller, touring sideskjørt, m-tech 2 bakfanger, 2 carbonemblemer, sotede blinklys glass på støtdemper fremme ++ Så da blir det lakkering på Januar! :) Gleder meg så sykt til å begynne å montere! Bilder kommer så fort noe skjer!

• 6 months later...
Skrevet

Nå har det skjedd masse siden sist her gitt!

Bilen har blitt lakket, fått på den nye fronten, fått på ny bakfanger (m-tech2), pluss masse mer! Der ser jo resultatet!

Cupspeilene ble forresten byttet ut med orginale, synes det tar seg MYE bedre ut!

Bildene forteller vel det meste ;)

Mangler fortsatt noen lister, og må ha nye sideblinklys, de gammle forskjermene var bygd om til E36 sideblink..

k59qwjrslj06t82e9z0e.jpg

ch1yx390cudwl5frqhad.jpg

wcun0rv1jjy0eitsdiky.jpg

xncl7b3xclnfobbamnus.jpg

Tidligere eier synes dette var veldig tøft sikkert: jzcpkn4oht6q3tgu28bv.jpg

Jeg gjorde ikke det, så da ble det tatt av:

3pps5480bx7xphoctbhr.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...