Gå til innhold

Erfaringer med Autogauge's målere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen her som har noen erfaringer med målere fra Autogauge? Hvor "nøyaktig" er disse, holdbarhet, montering etc? Alt av ris og ros :) Hørt mye forskjellig om dem...
styr unna!!!!

Jeg har brukt de før. Ladetrykksmåler! Monterte 2 stykker før jeg fikk den 3. til å virke.

På den første så hang nålen seg opp,den andre gikk nålen tregt og den siste virket skikkelig trodde jeg!

Dette var i en Subaru impreza gt. Jeg bestemte meg for å kjøpe et dyrt og godt merke etter annbefalinger fra andre og handlet inn DEFI måler. Den var mye bedre. Det var en helt annen respons på den,mye kvikkere +at ladetrykket viste 0,2 bar mer enn autogauge sine. Så jeg har ingen god erfaring med autogauge! Tror du får det du betaler for.

Skrevet

Har hørt at de ikke anbefales så fryktelig jeg heller, men ville sjekke rundt først, men da veit jeg det :P

At de ser harry ut er en annen sak, skal være på banebilen kun for å vise meg informasjon, ikke at rånebabes skal kikke på dem i sentrum :P

Skrevet

jeg ville ikke brukt de målerne!

Hva hvis de viser feil så kan du havarere! Gjør som du vil,men jeg kjenner flere som har bosset sine Autogauge målere pga feilvisning!

Men kan selvfølgelig være bedre kvalitet på de nå enn når jeg hadde målere fra autogauge(ca2,5år siden)

Skrevet

Har brukt mye Autogauge målere uten problem. Dog ikke ladetrykksmeter som han over.

Enkel å koble opp og viser måleverdi uansett om lyset/strømmen på målerne er skrudd av.

På en orginalbil hadde jeg ikke giddet å bruke dyrere målere på annet enn oljetrykk.

Har bilen datasprut programerer man seg heller det slik at det gir signal ved for lite trykk/shutdown.

Dashlogger er billigere i lengden enn 6 dyre manometre.

Jeg har den dyreste serien til Autogauge, som har matt sorte kanter. Ser ganske elegant ut syns jeg.. samt at jeg har noen billigere målere. Alt har funket feilfritt.

Skrevet
Har brukt mye Autogauge målere uten problem. Dog ikke ladetrykksmeter som han over.

Enkel å koble opp og viser måleverdi uansett om lyset/strømmen på målerne er skrudd av.

På en orginalbil hadde jeg ikke giddet å bruke dyrere målere på annet enn oljetrykk.

Har bilen datasprut programerer man seg heller det slik at det gir signal ved for lite trykk/shutdown.

Dashlogger er billigere i lengden enn 6 dyre manometre.

Jeg har den dyreste serien til Autogauge, som har matt sorte kanter. Ser ganske elegant ut syns jeg.. samt at jeg har noen billigere målere. Alt har funket feilfritt.

Vanskelig å vite hva som er rett, virker som folk har litt blanda erfaringer med disse :?

Blir ikke på original bil dog, Oddis, blir på banebilen, så greit at dem fungerer optimalt :D

Hvor fikk du tak i forskjellige serier fra Autogauge forresten? Jeg er gira på å ha hvite, og ikke de svarte som slukker lyset med tenninga og slikt, men finnes det kanskje en "dyrere" serie fra Autogauge som har hvitt design? :wink:

Skrevet

Jeg er helt uenig. Jeg vil ha noe som passer inn i det sorte dashbordesignet til E30. Hvite ser forjævlig stygt ut mener nå jeg :)

Kan jo bare lage bryter på måler lyset slik at du slår de av og på når du vil. Jeg bare putta de på parklys bryteren slik jeg kan ha de på når bilen er avskrudd også.

Skrevet

Hehe, we'll have to agree to disagree :wink:

Men skjønner hva du mener slik ja, det tar seg jo litt mer ut med svarte og det ser jo fett ut, MEN jeg syns det passer mer til gatebruk og ikke banebil :) Men vi har jo forskjellige meninger og det er jo bare bra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...