nitrox111 Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Nitrox`BMW E38 Facelift (direktør-bilen =) Da vurderer jeg sterkt å selge bilen, da mine planer retter seg mot hus/leilighet. Bud og spørsmål via PM! (eller i tråden her, men send meg gjerne en PM i tillegg) Jeg har ikke sjekket nøye opp i hva denne kan være verdt, så gjerne innsyn fra ikke interesserte om hva jeg bør legge prisen på her.. Planer for bilen: FK Königsport coilovers - [MONTERT] 20" TSW Sakata 8,5" og 10" - [MONTERT] 225/30/20 og 255/30/20 dekk - [MONTERT] Hvite sideblinkers - [bESTILLT] Chrome blinklyspærer rundt om - [KJØPT] Sote ruter hele veien Vindavvisere ? KN-Filter ? Nye frontlykter (Linselykter som skal ha xenon) Xenon look i parklys Xenon i nærlys 6000k - [MONTERT] Xenon i fjernlys 8000k - [MONTERT] Xenon i tåkelys 8000k - [MONTERT] Den nye 16:9 navien fra BMW (hvordan er denne og koble anlegg på?) Gjøre noe med fargen på listene (lyst på sort pianolakk) Basskasse (Kicker 12" L7 og Kicker 1.1000 monoblock) - [MONTERT] Lakkere panser og noen riper på siden, dette vill nok gjøres etter vintern =) Tja, er det noe mer og si? En E38 skal jo være lav og clean, så kommer ikke på stort mer.. Forslag fra dere andre her ? Utstyrsliste: 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 303 LT/ALY WHEEL/ELLIPSOID STYLING 60 320 MODEL DESTIGNATION, DELETION 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 438 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING DRIVER/FRONT PASSENGER 549 RADIO CLOCK 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 670 RADIO BMW PROFESSIONAL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 202 STEPTRONIC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 602 ON-BOARD MONITOR WITH TV (: --ENJOY-- --Slik er den NÅ-- --Sil var den da jeg hentet den-- --OPPDATERING-- --OPPDATERING-- Planer for bilen: FK Königsport coilovers - [MONTERT] 20" TSW Sakata 8,5" og 10" - [MONTERT] 225/30/20 og 255/30/20 dekk - [MONTERT] Hvite sideblinkers - [bESTILLT] Chrome blinklyspærer rundt om - [KJØPT] Sote ruter hele veien Vindavvisere ? KN-Filter ? Nye frontlykter (Linselykter som skal ha xenon) Xenon look i parklys Xenon i nærlys 6000k - [MONTERT] Xenon i fjernlys 8000k - [MONTERT] Xenon i tåkelys 8000k - [MONTERT] Den nye 16:9 navien fra BMW (hvordan er denne og koble anlegg på?) Gjøre noe med fargen på listene (lyst på sort pianolakk) Basskasse (Kicker 12" L7 og Kicker 1.1000 monoblock) - [MONTERT] Lakkere panser og noen riper på siden, dette vill nok gjøres etter vintern =) Tja, er det noe mer og si? En E38 skal jo være lav og clean, så kommer ikke på stort mer.. Forslag fra dere andre her ? Utstyrsliste: 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 303 LT/ALY WHEEL/ELLIPSOID STYLING 60 320 MODEL DESTIGNATION, DELETION 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 438 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING DRIVER/FRONT PASSENGER 549 RADIO CLOCK 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 670 RADIO BMW PROFESSIONAL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 202 STEPTRONIC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 602 ON-BOARD MONITOR WITH TV (: --ENJOY-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Virkelig flott bil du har fått deg der. Er den sort eller ser det bare slik ut? Senk og felger så er du der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Virkelig flott bil du har fått deg der. Er den sort eller ser det bare slik ut?Senk og felger så er du der. Mørkegrønn Jeg ga rett og slett opp og finne en bil som hadde allt jeg trengte ;P Så fikk nøye meg med grønn isteden for sort ;P KM.stand: 173.000 (servicehefte helt til 163) Sorte skinnseter Helst navi Så var greit =) Tror jeg blir fornøyd etter litt modifikasjoner =D Sitter nå og lurer på hvordan jeg finner ut om den har EDC? også lurer jeg på hvordan det er og bygge stereo på den nye navien jeg tenker og kjøpe ( 16:9 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Jeg tror at om du hadde hatt EDC, hadde du hatt en knapp hvor det stå "S EDC" eller noe sånt i dashen. omtrent som her: Forstår at du har gitt opp søken. har selv sett etter en "rett" E38 i 2-3 år, og har enda tilgode å finne en som er "perfekt" i mine øyne. Er og litt redd for at når jeg først finner en vil den være usannsynlig dyr. Er ihvertfall mange som har bygget om til 16:9, om du søker litt i forumet finner du sikkert "Gunnar" sin tråd som beskriver hvordan han gjorde det. Tror det sto i tråden hans hvor mye det ville koste og. Ellers ligger det sikkert noen DIY'er rundt om kring på internetten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Pen bil! Blir kledelig med gromme hjul og coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Jeg tror at om du hadde hatt EDC, hadde du hatt en knapp hvor det stå "S EDC" eller noe sånt i dashen. omtrent som her: Forstår at du har gitt opp søken. har selv sett etter en "rett" E38 i 2-3 år, og har enda tilgode å finne en som er "perfekt" i mine øyne. Er og litt redd for at når jeg først finner en vil den være usannsynlig dyr. Er ihvertfall mange som har bygget om til 16:9, om du søker litt i forumet finner du sikkert "Gunnar" sin tråd som beskriver hvordan han gjorde det. Tror det sto i tråden hans hvor mye det ville koste og. Ellers ligger det sikkert noen DIY'er rundt om kring på internetten. Da kan nok det stemme, den knappen har jeg ikke ;D Så får prøve og gjøre bittelitt mere research på det ikveld... Men må få meg coilovers fort som mulig, for nå kjører jeg en bil som er FLAUT høy ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Skal også stå i utstyrslista di hvis du har det Sjekk i instruksjonsboka, utstyrslista pleier å stå der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Skal også stå i utstyrslista di hvis du har det Sjekk i instruksjonsboka, utstyrslista pleier å stå der. okai, takk takk =) Hvis den evt. ikke er der, hvor kan jeg da finne den ? Må jeg til BMW forhandler og oppgi skiltnr / rammenr? eller kan jeg bruke en side på internett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Gratulerer med hensiktsmessig cruiser Ut i fra listen din over planer fremover, er det vel ikke så mye mere å føye til sålenge du skal ha en clean look. Personlig liker jeg at E38`n er litt kosmetisk lavere foran, noe du får til ved å montere en pen og enkel leppe under originalfangeren. Noe ala Alpina, Hamann eller lignende Men med brutal senk vil den kanskje bli litt for lav til normalt bruk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Gratulerer med hensiktsmessig cruiser Ut i fra listen din over planer fremover, er det vel ikke så mye mere å føye til sålenge du skal ha en clean look. Personlig liker jeg at E38`n er litt kosmetisk lavere foran, noe du får til ved å montere en pen og enkel leppe under originalfangeren. Noe ala Alpina, Hamann eller lignende Men med brutal senk vil den kanskje bli litt for lav til normalt bruk da Da får jeg være unormal =) Lave biler er porrigt spør du meg ;D Og med en leppe under der, da vill leppa bare knekke =P Er ikke disse leppene forholdsvis dyre? Hvis ikke kan jeg vurdere det ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Det var det jeg mente, at med brutal senk inkl. leppe blir det litt vondt å være leppe, hehe Dyre originalt disse leppene ja, men en god kopi kan tilpasses dersom man er litt fingernem. Prøv med brutal senk uten leppe først, så får du se om det blir plass til noe mer der fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Gratulerer med fin e38 Synes det er bra at det er stadig flere som får øynene opp for disse bilene Kjør på med planene dine Når det gjelder frontspoilere, slik som feks alpina spoileren, så bygger den kansje bare 1cm lavere enn originalfangeren, men den gir en mye lavere look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 oppdatering: kjøpt litt og bestillt litt =) Bestillt: FK Königsport (høyde og hardhets-justerbarer dempere og fjærer) Kjøpt: Hvite sideblinkers Kjøpt: Chromede pærer til alle blinklys for og slippe det orange skjæret i det hvite glasset Kjøpt: TSW Sakata 20" felger 8,5" og 10" brede (trenger gummi på disse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Jeg kjøpte nylig Kumho ku31 dekk på min E38 med 19" felger, er ganske greie dekk til en ok pris. Ellers så må jeg bare si grattis og velkommen inn i E38 gjengen Sitter alltid og ser gjennom 7'ere som ligger på finn.no, og den der så bra ut Når det kommer til anlegg, så er det akkurat det samme om du har 4:3 eller 16:9 frammi, er baki venstre skjerm alle enhetene sitter... Og du har mange valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Jeg kjøpte nylig Kumho ku31 dekk på min E38 med 19" felger, er ganske greie dekk til en ok pris.Ellers så må jeg bare si grattis og velkommen inn i E38 gjengen Sitter alltid og ser gjennom 7'ere som ligger på finn.no, og den der så bra ut Når det kommer til anlegg, så er det akkurat det samme om du har 4:3 eller 16:9 frammi, er baki venstre skjerm alle enhetene sitter... Og du har mange valg jaja, men tenker angående hvordan det er og koble til Subwoofer, mp3-spiller, mp3 cd osv... hvordan er justeringsmulighetene på lyden på 16:9 skjermen.. kommer uansett ikke til og beholde 4:3 navien, enten 16:9, eller så blir det en vanlig 1din cd.-spiller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå