Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var da ute og burnet osv her en dag, når onkel kom kan vi vel si at bilen kjørte over stokk å stein og hadde vel litt "airtime" også :lol: . Daget etter hadde det seg slik at når jeg skulle gasse så steg turtalet mye uten noe spess effekt, tenkte da at clutchen er gåen, er nesten som om jeg "slurer" når jeg gjir på mye. Noen som har peilin på hva det koster og bytte sann ca? eller om det kan være noe annet som har blitt øydelakt?

Lurer på å gjøre det selv, men har ikke bytta clutch før så tenkte å gjøre det med fagfolk.. mye styr å bytte? har alt av verktøy tror jeg. :shock:

Skrevet

skifta på min for litt siden. hørte rundt på en del verksteder, og det lå mellom 6-8000 stort sett. så jeg skifta den selv, men det er et helvete å komme til på alle skruene og ikke akkurat en lettvin jobb. men går jo å bytte selv, bare ikke tenk at det er gjort på 1-2-3.

Skrevet

hehe vet du i i det heletatt henne kløtsjen sitter ? :P

Nei er litt jobb. men ikke noe problem å gjøre selv. men er endel som må demonteres. og starteren er og blir et helvette å få av :P

Skrevet

Har du bukk og riktig utstyr skjønner jeg ikke hvorfor dere bruker så fryktelig lang tid på dette.. men men..

Skrevet

vet ikke hvordan det er på E36, sikkert ikke så ulikt en E34, men på min må man ihvertfall ned med eksosanlegg, varmeskjolder og mellomaksling for å komme til girkassen, og bare det tar jo litt tid. spesiellt mtp at f.eks eksosbolter og liknende har en tendens til å sitte noe jævlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...