E36Driver Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 da vurderer jeg å selge min e 36 sedan, 1991 modell. den er ikke eu godkjent mangler: høyre fjør bak er knekt. rust i kanaler. bytte/smøre opp wirer til takluka. deler: det følger med 2 sett med alu felger + 1 sett på stålfelger(helårs), et strøkent komplett sett ekstra med stoler og baksete, 2 racing stoler i skinn fra e30, senkesett med papirer på, følger med en ekstra dele motor, med hjerne, luftmengdemåler osv. bakluke, dører utenom fører dør, det dumme er at dørene er det elektriske vindus heis på, dash bord, framskjermer, osv. Deler-bilder: http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 6a650ebab1 kom med bud/bytte forslag:) hadde tenkt rundt 15000 for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenHamre Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 mye skal du ha for den ? hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 mye skal du ha for den? hvor bor du? hadde tenkt rundt 15 000 for den jeg bor i marnardal, 45 min fra kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenHamre Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 ok ,jeg bor i kr.sund så det blir for langt unna :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 ok ,jeg bor i kr.sund så det blir for langt unna :/ ser den :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå