Rabies Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Har en ulakkert M3 kopi frontfanger som jeg lurer på å selge. Den er fra ST-import (modellen med faststøpt DTM-leppe) *God passform Pris: Hbo. 1100,- SOLGT Har også en original M3 diffusor liggende etter feilbestilling. Pris: Hbo. 500,- Delene ligger i Kristiansand og bør fortrinsvis hentes. Kan til nød sende men da kun mot forskuddsbetaling. Frontfangeren påmontert
Clerion Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Må bare få sagt at denne fangeren faktisk er veldig pen og har god passform, monterte samme på min etter at jeg kvesta den gamle i fjor vinter.
Rabies Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Hvor mye for M3 diffusor?Mvh Vegar Tja, så du hadde et hanskerom og deksel under dashbord på førersiden i skinn å bli kvitt Ble litt sugen på å freshe opp interiøret litt ekstra... Bytte? Mvh Kim
Rabies Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 passer diffusorn org coupe fanger? Diffusoren er original m-tech og passer da bare M3/M-tech fanger
VegarV Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Hvor mye for M3 diffusor?Mvh Vegar Tja, så du hadde et hanskerom og deksel under dashbord på førersiden i skinn å bli kvitt Ble litt sugen på å freshe opp interiøret litt ekstra... Bytte? Mvh Kim Hehe..det var egentlig en grei ide, men diffusoren passer ikke org sedan bakfanger? Og forresten, var du på rema vågsbygd i dag?
Rabies Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Hehe, diffusoren passer bare m-tech fanger som sagt. Hadde den passet standardfangeren skulle jeg brukt den selv Var på senteret et par ganger ja. Bor du i nærheten eller?
VegarV Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Hehe, diffusoren passer bare m-tech fanger som sagt. Hadde den passet standardfangeren skulle jeg brukt den selv Var på senteret et par ganger ja. Bor du i nærheten eller? crap... Bor ved gimlemoen:) Ja da var det din bil jeg så. Fin den!
Rabies Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 pris på fronten? Beklager sent svar. Så ikke denne posten Tenkte meg 1500,- for fronten om ikke noen har noen gøye bytteforslag
Rabies Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 Hehe, diffusoren passer bare m-tech fanger som sagt. Hadde den passet standardfangeren skulle jeg brukt den selv Var på senteret et par ganger ja. Bor du i nærheten eller? crap... Bor ved gimlemoen:) Ja da var det din bil jeg så. Fin den! Var akkurat det jeg tenkte når jeg skulle montere diffusoren... crap Hyggelig at babyen min faller i smak da
asv Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Følger det med alt som trengs for montering av fangeren, eller er det bare skallet?
Rabies Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 Fangeren er komplett med lister, leppe og invendig stålbjelke. Plug and play
bmwkizn Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Er dette et sånn slikt stylingsett,,slik so ungdommane likar??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå