E-39 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Hei! Jeg har lyst på litt mere fraspark i min Bmw,men kan ikke legge ned mere en ca 15k.. Noen som har tips og erfaring med hva som fungerer best på de motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Ja, bytt til 2,8 liter Ihvertfal hvis du ikke skal ut med mer enn 15k. Eksos, chip, filter etc gir ikke noe igjen for penga. Er dyrt å sugetrimme . Kompressor og Turbo vil igjen overskride budsjettet ditt enormt så ser ikke noen annen løsning enn å bytte motor i dette tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Fått blod på tand nå Øyvind ?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Takk for svar! Det er nok mere kubikk som må til.... Lystgass hadde vært tingen,men da raser vel motoren med sine 212000 km.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 du kan jo prøve med gode gamle triks da, eksos, luftfilter, chip, grenrør osv henter vel kanskje ut 15-20 hk på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 eller bare bytte til 2,8 og faktisk få noe utav det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 eller bare bytte til 2,8 og faktisk få noe utav det... Nå er det jo egentlig ganske teit og foreslå motorbytte i en slik bil bare for å få litt mer hk , da er det jaggu bedre å selge og legge mer penger i bil med større motor. Det er ikke alle som er like flinke til å skru og det er heller ikke billig å bytte motor og bremser og alt som må til for å få dette til å fungere og ikke minst være lovlig, bilen det er snakk om er forøvrig en bil som brukes hver dag i jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Trenger ikke å bytte en verdens ting for å få det godkjent en gang. 520i og 528i har samme delenummer på bremser og understell. Syns det er mere teit egentlig å foreslå å hive pengene ut av vinduet, for er det man gjør med å begynne å sette på eksos og chip på en 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 ikke noe mere teit enn å bruke 15k på eksos, chip, filter og alt mulig anna humbug.. men er ellers helt enig med deg, det beste er nok å kjøpe en annen bil. ///Naitsirk kom meg i forkjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå