Kobar Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Vil prøve å selge dette batteriet da jeg aldri kommer til å få bruk for det selv! Er plukket ut fra en 520i -98mod. Det er i ypperlig stand, og skal være 3mnd gammelt
Kobar Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 hva med bud? beholder det selv om jeg ikke får mer enn 500kr ihvertfall
Tom K Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Pris? Har også et par slike som er nesten nye, ikke meningen å stjele tråden men siden vi begge bor i østfold så er det vel enklere med frakt
Deep Dish Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Pris? Har også et par slike som er nesten nye, ikke meningen å stjele tråden men siden vi begge bor i østfold så er det vel enklere med frakt Går ikke an å sende batteri i posten.!
Kobar Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Pris? Har også et par slike som er nesten nye, ikke meningen å stjele tråden men siden vi begge bor i østfold så er det vel enklere med frakt Går ikke an å sende batteri i posten.! hvorfor ikke?
Bimmerfører Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Pris? Har også et par slike som er nesten nye, ikke meningen å stjele tråden men siden vi begge bor i østfold så er det vel enklere med frakt Fått tak i batteri i dag, skal brukes som forbruksstrøm batteri i båten Men ellers takk
Kobar Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 syre ingen som vet at det er ett batteri bare man pakker det med vett! Men skal vell mye til for at batteri begynner å lekke fordi det ligger opp/ned..?
Tom K Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 er vel maksvekt på 20 kg på posten også eller ?
Kobar Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 er vel maksvekt på 20 kg på posten også eller ? ikke fann om ett batteri veier mer enn en differensial! og differensialer har jeg sendt i hytt å gevær
Kobar Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 ikke noen som trenger ett godt batteri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå