Koffer Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Har skiftet diff fra 325i til 325ix. Brukte baklokket fra 325i på ix diffen. Etter mye banning kom den nye diffen endelig på plass. Men den lekker ved pakningen Er det mulig og bytte pakningen mens diffen henger oppe? eller må jeg ta ned hele driten igjen?
KalMar Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 då må nok ned med den vis den lekker fra bakloket
Koffer Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 dårlig nytt ingen andre som har gjort det mens den henger oppe?
KalMar Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 du skal nok alltids få til å bytte pakning med diff i bil. Men det blir nok kronglete å komme til tenker jeg. Det kan bli et problem å få helt på nok olje på diffen også. Mener det skal rundt 2 liter på diffen.
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Jeg byttet den mens diffen satt på bilen. Brukte pakningssement i tillegg til pakningen. På den måten fikk jeg festet pakningen slik at den ikke datt av eller "skrukket" seg under monteringen.
Koffer Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Endte med at jeg tok den ned Den er oppe igjen nå tett og fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå