stiane28 Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 hei. vurderer å selge min nissan king cab p.g.a at jeg har begynt å arbeide på båt, så får nesten ikke brukt den.. den er eu ok til mai 2012. 2.5 diesel. den riv ikkje skinnet av pølsa når man trår gassen i bånn. men man klarer ikke å ta livet av den.. alle foringer i forstilling er nye, den er hevet 12cm fra ramma, 31 toms mud dekk på den på offroad felger, skjermbreddere er det også. råå veltebøyle blir montert før salg. den skal også bli lakkert/mala svart før salg. diverse småplukk er det, men ingenting alvorlig.. vinsj er også innkjøp. gji bud.
stiane28 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 dette var det eneste bilde jeg fant
motocross4 Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 dette var det eneste bilde jeg fant Så fin ut denne:) Hva hadde du tenkt deg sånn ca?
stiane28 Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 ser fin ut på bilde ja.. men skal få den lakkert/mala svart før salg.. og ¨få fikset diverse anja også selger ikke halvferdige biler btw : så er disse plaget med rust i ramma. men det er ikke rust i ramma på den.. nylig pusset ned og tectylert ramma fra hytta og bak har ingen prisantydning... kom med bud
motocross4 Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Kan komme og hente den for 6k:) +du får alt av e30 deler jeg har det er nesten en hel bil:)
stiane28 Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 neij desverre en oppbrukt kingcab som er eu ok i 2måneder går jo for 10-14k ... hva vil det si : alt av e30 deler da? karoseri, motor osv. ?
motocross4 Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 nei bare alt deler ikke motor og karroseri
stiane28 Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 ok.. meget lite intrisert i det ja.. men spørs jo om det er myye snacks iblant delene da som f.eks coilovers, turbo osv osv..
andreee Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 DU motocross må ha vunnet VM i drit /skambud du tilbyr folk. Beklager Offtopic.
stiane28 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 DU motocross må ha vunnet VM i drit /skambud du tilbyr folk. Beklager Offtopic. må si meg bra enig med denj ja
motocross4 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 DU motocross må ha vunnet VM i drit /skambud du tilbyr folk. Beklager Offtopic. må si meg bra enig med denj ja Sorry da:( Må bare spørre da!!! kan jo hende man kommer borti noen som trenger drit og da .
stiane28 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 det var ikke vondt men't... men har æ villa hatt e30 deler ha æ skrevve det i annonsen... tar gjerne imot bytte forslag i en heil BMW eller evnt prosjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå