Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. vurderer å selge min nissan king cab p.g.a at jeg har begynt å arbeide på båt, så får nesten ikke brukt den..

den er eu ok til mai 2012. 2.5 diesel. den riv ikkje skinnet av pølsa når man trår gassen i bånn. men man klarer ikke å ta livet av den.. alle foringer i forstilling er nye, den er hevet 12cm fra ramma, 31 toms mud dekk på den på offroad felger, skjermbreddere er det også. råå veltebøyle blir montert før salg. den skal også bli lakkert/mala svart før salg. diverse småplukk er det, men ingenting alvorlig.. vinsj er også innkjøp.

gji bud.

Skrevet

ser fin ut på bilde ja.. :) men skal få den lakkert/mala svart før salg.. og ¨få fikset diverse anja også ;) selger ikke halvferdige biler :)

btw : så er disse plaget med rust i ramma. men det er ikke rust i ramma på den.. nylig pusset ned og tectylert ramma fra hytta og bak :)

har ingen prisantydning... ;) kom med bud

Skrevet
DU motocross må ha vunnet VM i drit /skambud du tilbyr folk.

Beklager Offtopic.

må si meg bra enig med denj ja :)

Sorry da:( Må bare spørre da!!! kan jo hende man kommer borti noen som trenger drit og da .

Skrevet

det var ikke vondt men't... men har æ villa hatt e30 deler ha æ skrevve det i annonsen... tar gjerne imot bytte forslag i en heil BMW eller evnt prosjekt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...