Pes Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Skal kvitte meg med en motor. Den en er dessverre skjært, vet ikke noe spesielt om hvor langt den har gått. Noen som er interessert så sleng inn et bud, dropp skambud for de tar ikke så mye plass hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 har dessverre ingen bilder av dissa enda... mulig det kommer emd tiden. men detta står i en låve hos en venn så jeg har ikke all verdens tilgang til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Opp igjen, skulle blitt kvitt detta snart altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Opp og hopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 prisantydning? interessert i den som er hel. da min motor ikke har det bra lengere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Ingen anelse hva detta er værd lenger jeg altså... jeg ga selv 2300kr for den for 1.5år siden, men vet ikke hva den verdt i dag. tar gjerne i mot bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 hvor står den? har den stått helt stille i 1,5 år ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 ja det har den, planen var å bruke den i et prosjekt, men vi kom aldri ordentlig i gang med karosseriet.... Den står i Eidsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 fortsatt til salgs folkens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 nederste del av bunpanna på den skjerte motor , pris vil du ha for den , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 er i grunn ikke så gira på å begynne å selge detta i deler... så hvis du kommer emd et bud på alt sammen så kan vi snakke. eller et godt bud på den nedre delen av bunnpanna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 ja stemmer.. må ta meg en tur og se på den da.. hva sitetr på motoren? klutch? dynamo og servo? grenrør? har du et nr jeg kan ringe? send gjerne pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Det hores bra ut, jeg er paa ferie naa, men du kan faa nummeret til han jeg har pusset opp bilen sammen med, vi eier bilen sammen. Sa kan du avtale emd han du faar nummer paa Pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Store endringer i salget her den motoren som er komplett er ikke en M40, dette er en gammel m10, beklager dette legger opp en ny annonse med denne. Da er det kun en m40 som er skjært igjen på denna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Må beklage overfor Lasse_GT her som kom å se på denne. Det ble litt misforståelser mellom meg en kammerat som jeg da eier detta sammen, og han har lagret dette...Skulle jo sjekket ut dette mer nøye før jeg dro på ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå