Gå til innhold

Rovenracing E28 M50B30 Turbo. Utstilt på Oslo Motor Show S.91!


Kristian H. Foss
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Veldig dårlig med updates her nå, grunnet ferie og litt skruing.

Hadde en nærmest feilfri gatebilhelg i juli med kun et drivakselras som eneste hinder, grunnet sprekk i mansjett som kastet ut alt fett og skapte fæle lyder så jeg kjørte inn og skiftet pga ulyder før den evt knakk.

Så er veeldig fornøyd med mitt første "seriøse" motor/bilbygg for å si det mildt. Det er veldig sjelden det er så lite barnesykdommer på første banetreff. :)

Mandagen etter gatebil ble det 30mil hver vei ned til Arendal pluss litt cruising der nede.

Fikk motorproblemer med bilen etter jeg kom hjem igjen, den gikk ikke som den skulle. Men tross problemet fikk jeg ertet på meg en kul gammal Ferrari og satt den på plass til de grader, eieren ble mildt sagt overrasket og imponert over den gamle BMWn.

Fant ut av problemet etter litt feilsøking,1 av 2stk kina 044 raste og bensintrykket sank på pådrag når turbotrykket kom, dette skyldtes bensinfilteret som var tett, ganske spesielt..

Nytt bensinfilter på plass, og race mot Mercedes Benz CLS 55 AMG sto på agendaen samme kveld.. Det ble en real flising på godt Norsk for å si det mildt. Mb'n holdt godt følge helt til gamle femmern fikk feste langt ute på registeret i 3.giret..:)

Kommer snart litt updates etter ferien! :)

Bilder kommer, kansje film også.. Om interessen er der.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...