Gå til innhold

Rovenracing E28 M50B30 Turbo. Utstilt på Oslo Motor Show S.91!


Kristian H. Foss
 Share

Anbefalte innlegg

Dritrått! Det så JÆVLIG moro ut på E30 meet filmen fra det hjelm kamera :mrgreen:

Hvordan føltes bilen på klista bane på Gardermoen? Gikk den vesentlig bedre enn du trodde før? En kompis debuterte nylig i dragracing og han var helt vill i blikket da han kom inn etter første passet. Han ante ikke at bilen hans gikk så godt (700hk E36). Han hadde aldri fått ned traction på gata før og nå har han bestilt 76mm Precision og eksosspjeld :lol:

Ser forøvrig at det var litt mutt lyd på noe av filmene, trykk på signaturen min for å få et anbefaling på ekstern microfon. Det endrer hele opplevelsen etterpå!

Rå bil du har bygd deg - hold den hel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritrått! Det så JÆVLIG moro ut på E30 meet filmen fra det hjelm kamera :mrgreen:

Hvordan føltes bilen på klista bane på Gardermoen? Gikk den vesentlig bedre enn du trodde før? En kompis debuterte nylig i dragracing og han var helt vill i blikket da han kom inn etter første passet. Han ante ikke at bilen hans gikk så godt (700hk E36). Han hadde aldri fått ned traction på gata før og nå har han bestilt 76mm Precision og eksosspjeld :lol:

Ser forøvrig at det var litt mutt lyd på noe av filmene, trykk på signaturen min for å få et anbefaling på ekstern microfon. Det endrer hele opplevelsen etterpå!

Rå bil du har bygd deg - hold den hel!

Skal holde den hel! :)

Har lest mye i tråden din ang gopro, men måtte bare raske med meg gamle hero 1 på dragrace, blir hero 3 og mic i vinter. :)

Ang festet så var det ikke-eksisterende de første 250-300m siden jeg hadde gatedekk, men stiller med dragslicks neste gang. :) Likevel ble jeg litt hekta på mer kjøring!

Til slutt endte jeg opp på en 5.plass, må si meg fornøyd med den ettersom jeg aldri har kjørt før! :)

Hadde forøvrig klassens høyeste hastighet i mål. :)

ne5yqyge.jpg

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...