Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

takker for mykje snaps Kristian! Ser meget bra ut!! Fekk tlf min opp å gå idag så har ikkje fått svart deg så tok det her eg :P

Eg har kjempe trua på denne fargen ilag med dei felgane!! :)

Skrevet

Gleder meg til å se lakk på hele bilen, for da gjenstår det som er mest morsomt: montering! Det er da en virkelig får se at denne bilen blir et smykke!

Skrevet
Gleder meg til å se lakk på hele bilen, for da gjenstår det som er mest morsomt: montering! Det er da en virkelig får se at denne bilen blir et smykke!

Helt enig med deg der! Har gått å venta lenge på detta, men kult at siste som gjøres før den er "ferdig" er lakk, da blir det nesten litt nybilfølelse! :)

Mvh

Skrevet

steika for et prosjekt, utrolig strøkent arbeid du har gjort :)

gratulerer med fine tall :D

har begynt å bygge m50b25 med turbo selv, men i en e30 banebil. men fikk lyst å bygge om til 3liter etter jeg leste tråden din :D

Skrevet
steika for et prosjekt, utrolig strøkent arbeid du har gjort :)

gratulerer med fine tall :D

har begynt å bygge m50b25 med turbo selv, men i en e30 banebil. men fikk lyst å bygge om til 3liter etter jeg leste tråden din :D

Takk, hyggelig å få slike kommentarer! :)

Meget fornøyd med resulttatet og effekten! :)

E30-M50 turbo er virkelig en god oppskrift på mye morro, har du en prosjekttråd? Min er ikke helt fullt en 3l, men den er så godt som. :)

Mvh

Skrevet

Kult, skal følge med der! :)

Min blir ikke strøken, men den blir iallefall fin nok til at jeg er fornlyd og ikke minst kan åpne panseret uten å bli flau i motsetning til E30n jeg hadde før. :)

Min skal også brukes mye på banen, det blir riktignok ingen driftebil da, men skal nok få skrensa litt alikevel. :)

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...