Kristian H. Foss Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Tøff bil:-) så den på gatebil:-) Takker. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Veldig dårlig med updates her nå, grunnet ferie og litt skruing. Hadde en nærmest feilfri gatebilhelg i juli med kun et drivakselras som eneste hinder, grunnet sprekk i mansjett som kastet ut alt fett og skapte fæle lyder så jeg kjørte inn og skiftet pga ulyder før den evt knakk. Så er veeldig fornøyd med mitt første "seriøse" motor/bilbygg for å si det mildt. Det er veldig sjelden det er så lite barnesykdommer på første banetreff. Mandagen etter gatebil ble det 30mil hver vei ned til Arendal pluss litt cruising der nede. Fikk motorproblemer med bilen etter jeg kom hjem igjen, den gikk ikke som den skulle. Men tross problemet fikk jeg ertet på meg en kul gammal Ferrari og satt den på plass til de grader, eieren ble mildt sagt overrasket og imponert over den gamle BMWn. Fant ut av problemet etter litt feilsøking,1 av 2stk kina 044 raste og bensintrykket sank på pådrag når turbotrykket kom, dette skyldtes bensinfilteret som var tett, ganske spesielt.. Nytt bensinfilter på plass, og race mot Mercedes Benz CLS 55 AMG sto på agendaen samme kveld.. Det ble en real flising på godt Norsk for å si det mildt. Mb'n holdt godt følge helt til gamle femmern fikk feste langt ute på registeret i 3.giret.. Kommer snart litt updates etter ferien! Bilder kommer, kansje film også.. Om interessen er der. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Haha , sykt fett! Bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Niice:-) vi liker flising:-) må filme sånt:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Eg synst eg såg noko film på Facebook her for nokon dagar sidan, det er sånn type film som tidlegere har vert tilfelle i Sverige Iallfall dokumentert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Må jo filme litt hunting i kjent Roman-stil da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Det ble selvfølgelig filmet! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Det ble selvfølgelig filmet! Mvh Dele med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Det ble selvfølgelig filmet! Mvh Dele med oss? Ligger på en lukket gruppe på facebook så det blir nok kun der foreløpig. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Ferrari killing mot Ferrari / Mb killing byttes likt mot likt på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Det ble selvfølgelig filmet! Mvh Dele med oss? Ligger på en lukket gruppe på facebook så det blir nok kun der foreløpig. Mvh Kjip du er a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Det skal vi få til silverboy! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Må ut og cruise litt i slutten av mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Må ut og cruise litt i slutten av mnd Jeppjepp! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 MB vs E28 http://www.youtube.com/watch?v=30D2HjkC ... Iqy99wUfWw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå