Martinsen Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Hei. Når jeg skulle starte bilen så sa det "poff" en gang. den startet ikke, prøvde igjen og da startet den. men den ligger på 4-5 tusen omdreininger + at bremsekraftforsterkeren ikke funker. Så om noen hadde kommet med noen kjappe tisp så hadde det vært flott!! Har skjekket om tomgangsregulatoren eller om noen andre slanger har hoppet av insuget, men fant ingen.. Bilen er en e36 325 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Falsk luft? Prøvd uten LMM? Hvordan motorstyring har du mtp turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Falsk luft?Prøvd uten LMM? Hvordan motorstyring har du mtp turbo? Kan være falsk luft, men finner ikke ut hvor den kommer ifra. Har ikke LMM, og det er Vipec datasprut men er rart at bremsene sluttet å funke samtidig:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Bremsene går vel på vakum.., noe du mangler ved overlading? Hmm... 4-5tusen rpm på kald motor er ikke sunt heller da.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Bremsene går vel på vakum.., noe du mangler ved overlading?Hmm... 4-5tusen rpm på kald motor er ikke sunt heller da.. :/ allt har jo funket fint, dette skjedde plutselig bare :S Nei, bra er det ikke! Men skal prøve å starte den å spraye litt startgass i motorrommet og se om den reagerer på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Hørtes ikke ut som det ble noe forskjell når jeg spraya litt stargass:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Har du sjekka slangen for vakum til bremsekraftforsterkeren? Edit: Kjører du orginalinnsug og mapsensor? Kanskje du har fått sprekk i innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Du kan prøve og ta vakumslangen til BFK og tette den.. Ruser den seg ikke lengere så lekker det et sted etter slange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Måtte av med tomgangsregulatoren, og rett bak den så var det en bitteliten slange som hadde hoppet av så nå funker den fint igjen! takk for kjappe svar!! men fy faen at det skal være så trangt! hendene ble jo helt most og skrapet opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Den som går til veivhusventilasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Ser du holder til i Steinkjer.. Har ikke sett denne før, mulig det er bare meg som er blind da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Melding///christian Den lille slangen som går inn bortom tomg.regulatoren.. Ser du holder til i Steinkjer.. Har ikke sett denne før, mulig det er bare meg som er blind da Prøver å ikke kjøre så veldig mye på steinkjer:P men hender no at jeg kjører en tur i ny å ne:P bor på sparbu og du hører den før du ser den, bråker noe jævli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå