Erik89 Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Hei! Jeg sliter da med å få på orginal demperne foran på min e36. Jeg fikk av senkesettet lett som bare det, og så fester jeg orginal demperen i toppen (inn til motorrommet)..men jeg mangler ca 10cm mellom festene. Bruk en jekk og jekk opp styrearmen tenker du da. Joda, hadde det bare vært den veien jeg mangla de 10cm. Jeg må få dytta styrearmen NED 10cm, men ved å legge all min vekt på så får jeg den bare ned rundt 5-7cm. Noen som har noen lure forslag på hvordan jeg skal få til dette? Bilder kommer så fort det slutter å regne. Skal ha dem på for eu-godkjenning og vinterbruk.
Erik89 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Jada, da fikk jeg surra meg til å gå ut i regnet for å prøve ut en ting. Skru løs stabilisator staget? hmm..lurt! Falt ned 15-20cm, og så var det bare å jekke den opp så jeg fikk skrudd på boltene Så var den siden gjort!
xibriz Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Til neste gang kan det være lurt å jekke opp begge sider slik at stab. staget ikke jobber mot deg på den ene siden
Erik89 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Den var jekket opp på midten av bilen foran, under motorfestene Så slapp at den jobbet mot meg ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå