kjetilbm Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 På min E34 sliter jeg med å få venstre nærlys til å lyse... Målte pinnene i koblingspluggen, men fikk ikke resultat. Jord har god connection til karosseri, så det er altså selve strømledningen som ikke gir strøm. Har noen noe godt råd til hvor feilen kan ligge? Og ja, sikringen ser fin ut. Og ja, pære er byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 LKM da? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Må ha vært dårlig kontakt ved kontaktpunktene på sikringen. For jeg målte sikringen, og den var fin. Men likevel, for å være 100% sikker, byttet jeg sikring. Og da fungerte lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 jeg har også problemer med venstre nærlys har byttet pærer og ingen av sikringene har gått har både jord å strøm til pæra noen som veit hva det kan være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå