m-alpin Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Ønsker å kjøpe e30 mtechII,må være original å bra stand.(318is,320is eller 325) Vet det koster,å har penger så ta kontakt på pm om du har noe.
M3 Yngve Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Ønsker å kjøpe e30 mtechII,må være original å bra stand.(318is,320is eller 325)Vet det koster,å har penger så ta kontakt på pm om du har noe. Har en 88 320 ia, med komplett M-tech 2, uten vinga, ikke montert. For 30K.
m-alpin Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 Ønsker å kjøpe e30 mtechII,må være original å bra stand.(318is,320is eller 325)Vet det koster,å har penger så ta kontakt på pm om du har noe. Har en 88 320 ia, med komplett M-tech 2, uten vinga, ikke montert. For 30K. Lesevansker?hehe,neida men jeg vil ha originalbil er desverre ikke 18år lengre så på jakt etter noe bra. Glemte forresten å skrive at det bør være 2dørs.
m-alpin Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Trenge ikke være helt støken,bare ikke full i rust..
magne_ Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Jeg har en org m-tech 1 som jeg vurderer å selge.. Den er proff lakka i en orangefarge og er 2 dørs. Den har også m50b25 motor, som er godkjent i vognkortet. Er i god stand, kun litt rust neders på fremskjermer.. Men du er kansje kun intr i m-tech 2?
mAZE Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Før vinteren kommer, så kan jo kanskje jeg selge min. Vi har blitt fler i familien, så kanskje greit å få ordnet meg en litt bedre bil enn w123 å kjøre til vanlig. Så du kan jo komme med ett bud, så får vi se om du får handlet min. Og ettersom den står fint, tørt og godt der den står nå, så selges den såklart ikke billig. Ble bydd 80k for den i sommer, men solgte den ikke da. Så har du ett visst overblikk. (Dette var uten Futura felgene)
m-alpin Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Jeg har en org m-tech 1 som jeg vurderer å selge.. Den er proff lakka i en orangefarge og er 2 dørs. Den har også m50b25 motor, som er godkjent i vognkortet. Er i god stand, kun litt rust neders på fremskjermer.. Men du er kansje kun intr i m-tech 2? Kun m-tech 2 ja,liker ikke preface dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå