Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har søkt litt rundt på nettet nå for å finne ut om disse M6 felgene (se bilde) passer på min E39, men uten å blitt noe klokere, noen plasser står det at de ikke passer mens andre plasser står det at de passer, så spørsmålet mitt er om det er bare å slenge de på uten noen form for modifikasjon. :)

felg.jpg

http://img638.imageshack.us/img638/9129/felg.jpg (Direkte link til bide om det ikke kommer opp)

Dekkene er 225/45/17 om det er av betydning.

Nå skal det også legges til at det ikke er orginale BMW felger, men selvfølgelig kopi da de ekte felgene koster skjorta!

Skrevet

Sjekk navdiameter, den må være 74,1mm for at de skal passe på navet ditt.

Sjekk så videre innpresset.

Er dette 20 eller lavere, passer de garantert.

Er de mellom 25 og 20, kan de passe, event. med 3/5mm spacer.

Når det er såpass smalt som 225/45/17, tenker jeg det er rundt 7,5 eller 8" felg. Derfor vil den passe uten å valse.

Til sammenligning passer 9"x19" med ET10 foran uten noe form for modifikasjon og 9,5"x19" med ET15 bak uten modifikasjon.

Skrevet
Sjekk navdiameter, den må være 74,1mm for at de skal passe på navet ditt.

Sjekk så videre innpresset.

Er dette 20 eller lavere, passer de garantert.

Er de mellom 25 og 20, kan de passe, event. med 3/5mm spacer.

Når det er såpass smalt som 225/45/17, tenker jeg det er rundt 7,5 eller 8" felg. Derfor vil den passe uten å valse.

Til sammenligning passer 9"x19" med ET10 foran uten noe form for modifikasjon og 9,5"x19" med ET15 bak uten modifikasjon.

Høh? Kjører da fint med Et 20-25 uten å space. Brukte Et 35 bak på min med 255/35-18..ikkeno problem. Hjulet sto riktignok en smule langt inn :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...