Banan Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Skulle idag sette på ett nytt sett med depo framlykter med nye depo forblinkers på biln. Kjøpte nye fordi de gamle der var festene til forblinken ødelakt på begge framlyktene. Skulle prøvefeste forblinken på den ene lykta før jeg satt de på, og da jeg hadde fått blinklyset innpå så sprakk faen meg ene feste. Prøvde på andre lykta og akkurat det samme skjedde der også Så er vel flere med depo lykter her, hvordan får dere festa på forblinkerne når festene er ødelakte? Gidder ikke kjøpe nye da jeg har opna de og skifta til hvite uhp AE ringer i de. Lime fast blinken til lykta?
OLEZZ Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Hadde samme problem med depolykter. Ta å bor et lite hull der der hvor det knekker og ca samme sted på blinkersen, slik at hullene kommer på samme sted. Så bare bruker du et lite strips igjennom de. Det fungerer like bra. Dette har jeg gjort på det øverste festet på ene siden da det knakk.
Berg2 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 hadde samme feiln på mine blinkers, men bare tok di av og tettet dem (var mye fukt) åsså klinte på me monteringslim å smekka di på plass, for kommer jo godt til å skifte pære så kan lykta heller stå der og skjemmes til di blir bytta ut..
VegarV Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Lim på øyelokk som holder blinklysa på plass haha..easy fiks!
Banan Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Hehe har faktisk et par med øyelokk som skal på etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå