Joakim_fug Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Hel bil selges i deler! Farge: Calypsorot - rød Kaross: Sedan Modell: 1991 Int: Stoff Km: 238 000 Bilder kommer imorgen!! Motor, gir og ledningsnett er donert til min Touring =) Riper på bagasjelokk. Riper på høyre dør bak.
Larslol Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Jeg er muligens interessert i dørlåsene dine, hvis de har sentrallås...
Larslol Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Hvordan er evt styresnekka på denna? Min har gått 400k så er ikke så mye håp for den lenger....
Joakim_fug Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Bilen står nå i bø i telemark. styresnekka er veldig thight å fin på den. Hehe da skjønner jeg at den har begynt å takke for seg
Kai-P. Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Har du hel, mørkegrå førerstol med dette mønsteret?
Joakim_fug Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Nei desverre, Førerstolen er vel som på alle andre.. Utslitt....
Azeton Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Hvor holder du til? Er framdørene i godstand? el-heis?
Joakim_fug Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Bilen står nå lagret i bø i telemark iogmed jeg ikke har plass hjemme så evnt. deler kan hentes der eller hos meg i Vestfold- Tønsberg.. Fordørene er i grei stand. en liten rettbar bulk rett ved dørhåndtaket. (bilde kommer) og bittelite rust nederst på førerdøra men det er minimalt... Høyredør er fin, bortsett fra en ripe. Kommer bilder senere i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå