Gå til innhold

Oppgradere anlegg i e39


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så mye greie på anlegg, høytalere, forsterkere osv osv. Men har lyst til å oppgradere litt, uten å bruke for mye penger. :)

Mitt utgangspunkt er:

- Business rds.

3fkcsrnr5zs8sk0vde3d.jpg

Har ikke den typen aircondition.. Men det har vel ikke akkurat stor betydning(?)

- Har cdveksler.

qj4hbdfuxox4s73pqb3r.jpg

Mine kriterier er:

-1x12 basskasse.

-En grei/billig forsterker, som driver denne basskassen, og som sørger for at orginalanlegget blir litt bedre. Og som muligens støtter at jeg oppgraderer alle høytalerne i bilen på et senere tidspunkt.

- Vil kunne styre ipod fra spilleren, samtidig som jeg vil ha mulighet til å bruke cdveksleren baki.

- Lurer på om jeg har lyst på denne, og om den fikser det jeg er ute etter:

14b6b45e9e2705.jpg&bredde=605&rot=0&i=ok

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6904&katid=172&mid=m436&id=&vn=736&tilleggsbilde=2955&stortbilde=ok

Lurer altså på om noen som har litt peiling kan gi meg en kombinasjon som fungerer bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som er med e39, er at den har ein ganske solid vegg mellom bagasjerom og kupé. Har ein kompis som har 2x12 i bagasjerommet, og der er det i hovudsak bagasjeloket som merkar trøkket. Dersom du har skipose-hol, kan det vere lurt å bygge kassa sjølv og plassere elementet inn gjennom dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som er med e39, er at den har ein ganske solid vegg mellom bagasjerom og kupé. Har ein kompis som har 2x12 i bagasjerommet, og der er det i hovudsak bagasjeloket som merkar trøkket. Dersom du har skipose-hol, kan det vere lurt å bygge kassa sjølv og plassere elementet inn gjennom dette.

Har skipose ja. Men er ikke interessert i å ha hele bagasjerommet fullt av basselementer.. :P Vil bare freshe opp orginalanlegget litt. Også vil jeg helst ha basskassen plassert inntil en av sidene, sånn at hvis jeg må legge ned et av setene, så har jeg fortsatt mulighet til det, uten at det står en kasse i veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...