tonyku Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Denne stjeler strøm. Kjøre computer kopler seg ut viss jeg napper ut denne sikringen. Samme med sentrallåsen. Står den i er jeg tom for strøm etter bare 12-24 timer. Har denne noe mmed klimaen å gjøre? Noen som veit?
tonyku Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Hva kan jeg måle med multimeter for å finne ut hva som trekker strøm? Er det flere ting som går på denne sikkringen som nevnt over?
Glennski Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Hva kan jeg måle med multimeter for å finne ut hva som trekker strøm? Er det flere ting som går på denne sikkringen som nevnt over? Hva med å lese i sikringssoversikten? Har du den ikke så er google din venn
tonyku Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Instruksjonsboka ligger hos forrige eier som han skal poste når han kommer hjem. Søkt litt på google å blei egentli ikke klok.
hanskr Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 skal stå på baksida av sikringslokket kva sikring som er til kva
tonyku Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 skal stå på baksida av sikringslokket kva sikring som er til kva Den vifta som er bak på klimakontrollpanelet. Hvor lenge går den etter man har slått av tenninga? Den går enda å det er 5 minutter siden jeg stoppa bilen. Mulig det er strømtyven min.
tonyku Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Sjekk hvor lenge den går! den går i ca 3 minutter..så der er ikke feilen. Sikring nr 20 har med klima/ac og check kontrollen å gjøre. Så det er noe med klima eller ac som tar strøm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå