tonyku Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 M5 speil med LEDblink til E34. Dette er kopispeil. Tror det er eljustering på dem og. Disse er ulakkert (svart) Bilde og mere info kommer iløpet av morgenkveld. Bud Har og noen orginale baklykter liggende. Gult blinklys.Fint for dem som vil prøve seg på selvsoting. Disse vil jeg ha en kasse øll for. (en kasse faktisk) mente en 6`r Delene ligger i Troms å kan sendes på kjøpers bekostning. 92876556 eller PM
tonyku Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Pris på lykter? Hvor i troms ? Jeg vil ha bud, tror dem kostet rundt 1200,- kr ny fra koed eller noe. (husker ikke) Brukt i en uke. Som ny. Pærene må være farget skal du gå igjennom eu med disse. De pærene som følger med er ikke fargede. Viss du har noe som er til min interesse så kan vi bytte i noe Lyktene bor på Oteren i Storfjord. Kan møte deg på Nordkjosbotn eventuellt.
M30bXx Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 regner med lyktene er org sotede? du har fortsatt tuv papirene til dem ?
tonyku Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Lyktene er Org sota ja. Dem er kjøpt fra Koed og TUV papirer har jeg. Må bare finne ut hvem av papirene det er da jeg har TUV papirer på 3 andre ting og. Viss ikke så fakser Koed nye TUV papirer.
tonyku Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 byr 650kr inkl frakt jeg da Notert. Tipper lyktene går i en Norgespakke.
tonyku Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 pris på ratt med nav? Det står bud mottas Rattbossen er fra Momo og kjøpt fra Kollevold. Husker ikke ny pris. Kan sikker måle bosse imorgen så veit du hvor mye den bygger ut
tonyku Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Baklyktene ligger ferdig pakket i Norgespakken klar til sendig... LØP Å KJØP
tonyku Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 450,- er bydd for rattbossen. Koster 110,- å frakte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå