Veggene Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Hei, jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg xeno lys eller angel eyes på min 316 E90, men er litt usikker. så jeg lurt på hva folk ville gått for, å kanskje gi me litt tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 hei. skal bytte til angel eyes selv på min e90. har du funnet noen bra lykter:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Med xenon så ser man jo atskillig mye bedre enn originalt lys da, er jo flust å velge mellom Er veldig fint med xenon hvis man kjører mye på strekninger der det er dårlig lys, mye elg, uoversiktlig osv osv. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 har du noen sider som selger sånn lykter til e90:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 eneste jeg har sett på er på Gs sin hjemme side, tenkte jeg skulle ha angel eyes og Xenon i grøfte lysene Her er siden til Gs : http://www.gsbildeler.no/article.asp?w=&x=20303 men har et lite spørsmål, har egentlig veldig lite peiling på bil:P men må jeg bytte lykter for å sette inn angel eyes eller er det bare å sette dem inn i mine orginale lykter? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 hvem lykter skal du gå for da:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Hvis jeg må bytte lykter ville jeg gått for Frontlykter E-90/91 "Angel Eyes" Sort . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 åja, du har angel eyes i de orginale du:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 åja, du har angel eyes i de orginale du:)? hehe nope:P har lyst på angel eyes men jeg trodde d var bare å kjøpe å sette dem inn i mine lykter men er hvis ikke d da:P så da må jeg kjøpe nye lykter å, tror jeg skal gå for Frontlykter E-90/91 "Angel Eyes" Sort , eller hva ska du prøve/ kjøpe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 jeg kjøpte disse av gs.http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43106.jpg. men de var ikke noe tess syns jeg.. hvis du bor i oslo området kan du få se. er på bilen min nå. men skal ta de av i dag,ell morgen . men morgan fra gs sa de fikk inne noen lykter om et par uker som skulle være bra:) så da kjøper jeg disse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 jeg kjøpte disse av gs.http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43106.jpg. men de var ikke noe tess syns jeg.. hvis du bor i oslo området kan du få se. er på bilen min nå. men skal ta de av i dag,ell morgen . men morgan fra gs sa de fikk inne noen lykter om et par uker som skulle være bra:) så da kjøper jeg disse:) bor i molde så blir litt langt å kjøre:P her er bilde av lyktene jeg tenkte jeg skulle kjøpe: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /91204.JPG kanskje noe sånt du ser på ? er det med lys skilde når du kjøper lykter eller blir d ekstra? det står "Ringene har en liten blå-tone som gjør lyset mere Superwhite" så kanskje det er med hvis det ikke er med , tenkte jeg kanskje på disse angel eyesan: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /45574.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 ja, såg på de jeg å. men har ikke zkw lykter. har vaelo eller noe sånt på mine orginale. så da vil ikke di passe i min tror jeg. hvem års mod har du:)? jeg har 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 ja, såg på de jeg å. men har ikke zkw lykter. har vaelo eller noe sånt på mine orginale. så da vil ikke di passe i min tror jeg. hvem års mod har du:)?jeg har 2006. er en 2006 modell, så jeg kan ikke ha disse lyktene jeg heller da, antar at vi har samme lykter... hva må til for å sette inn disse da er vel sikkert ikke mulig d ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 ja, da har vi sikkert samme lykter. hmm. er litt usikker på hva forskjellen på zkw å vaelo er. sikkert noe med koblinga tipper jeg. så da er det noe dritt. huff at ting skal væra så vanseklig. hehe. spørs om vi bare må ha litt is i magen å vente til gs får inn de nye lyktene. de skulle vist passe sa morgan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 ja, da har vi sikkert samme lykter. hmm. er litt usikker på hva forskjellen på zkw å vaelo er. sikkert noe med koblinga tipper jeg. så da er det noe dritt. huff at ting skal væra så vanseklig. hehe. spørs om vi bare må ha litt is i magen å vente til gs får inn de nye lyktene. de skulle vist passe sa morgan. ooff ja, kanskje jeg tar å ringer Gs imorgen å hører om det er mulig å sette inn de lyktene å hva det vil koste å forandre på ting. når kommer de nye lyktene da vet du d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå