thomashansen92 Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Min BMW 3-serie 318IS 93' NYLIG EU-GODKJENT, TIL MARS 2012! Kan byttes i E36/E46 eller E34/E39 FINN.NO - http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26435911 AUTODB.NO - http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar KM-stand: 222000km Modell: 3-serie 93-modell Coupe Motoreffekt: 1,8l 140hk Helt orginal 318IS! EU-godkjent til Mars 2012! Vært i mitt eie siden Juni 2010, og bilen har siden 2005 blitt påkostet 85000 kroner. Har kvitteringer på det meste. Bilen er pent kjørt og i meget god teknisk stand. Fabrikksenket og utstyrt med et herlig BMW M-ratt som gjør den en fryd å kjøre! Billig i drift - 0,56l pr mil på landevei. Og det er ingen bulker å finne på bilen. Utstyr på bilen: - Lettmet. felg vinter (Nokian piggdekk) - Elektriske speil - Klimaanlegg - Sentrallås - Takluke - Alarm (koblet opp, men ledning kuttet) - Air condition (u/reim) - El. vinduer - Midtarmlene - Lydanlegg kan følge med hvis ønskelig* - Servostyring - ABS-bremser - M-ratt Diverse oppgraderinger som er gjort på bilen siden sommeren 2010: - Satt på Simons effektanlegg, fra frieksos - Byttet speedometer instrumentet - Byttet til nye orginale dør-diskanter - Nytt batteri - Koblet opp 2stk 6x9 høytalere i orginale E36-brakker i hatthyllen, Kenwood cd-spiller m/fjernkontroll, JBL forsterker og JBL 12" sub - Byttet bunnpanne - Kjøpt Nokian piggdekk m/16" felger (brukt en 1/2 sesong) - Byttet starter - Ny lambdason (grunnet til for høy co2-utslipp) - Ny frontrute (pga steinsprut som forårsaket sprekk nedenfor synsfeltet) - Nye bremsrør bak Siden dette er en gammel bil og som har kjørt over 200 000km, er det noen få skavanker. Stor del av venstre side + bagasjelokk har en liten ripe etter hærverk (nøkkel eller lignende som har blitt dratt langs lakken). Aircondition-reima ble tatt av pga en ulyd. Men minimalt med rust, og litt slitasje i førersete og midtarmlene. Instrumentpanelet må tilbakestilles til rett km-stand, fordi det ble kjøpt nytt instrumentpanel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Skikkelig pen bil. Har selv en is coupe i samme farge M-fangere og sideskjørt er jo ikke feil på E36, så det kan du jo vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Skikkelig pen bil. Har selv en is coupe i samme farge M-fangere og sideskjørt er jo ikke feil på E36, så det kan du jo vurdere Takk. Ja vurderer det sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Dette så ut som et godt grunnlag for noe m plast,pen E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 pen bil du har fått deg hvis jeg var deg ville jeg ha hatt den original det er ikke mange originale IS lenger bare med M styling igjen på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 pen bil du har fått deg hvis jeg var deg ville jeg ha hatt den original det er ikke mange originale IS lenger bare med M styling igjen på disse bilene Jo, du har ganske så rett i det. Er jo kanskje likere at den er orginal i det meste, og ikke ihjelskrudd som det er en stor sjanse at den blir hvis man skal drive å bytte til uorginale deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Er jo bare å kjøpe orginalt Hverfall det jeg tenkte på,orginal m-tec front med alle fester/lufte kanaler/gitter .Mange som kom orginalt med m-tec, så om det kom fra fabrikken eller om du ettermonterer har ingen ting å si etter min mening hvis det blir gjort ordentlig. Men gå for helt orginal,så kjører du samme stil som bestemor i gata.Neida,kan bli bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Er jo bare å kjøpe orginalt Hverfall det jeg tenkte på,orginal m-tec front med alle fester/lufte kanaler/gitter .Mange som kom orginalt med m-tec, så om det kom fra fabrikken eller om du ettermonterer har ingen ting å si etter min mening hvis det blir gjort ordentlig.Men gå for helt orginal,så kjører du samme stil som bestemor i gata.Neida,kan bli bra det Skjønner, takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Bimmern ble da EU-GODKJENT idag, hvor det ble byttet til ny lambdason, nye bremserør bak og ny frontrute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 En liten oppdatering med noen bilder fra sommeren 2010.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Link til finn.no og autodb.no er nå publisert! FINN.NO - http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26435911 AUTODB.NO - http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå