Bjanne Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Okey, Garasjen min er rundstjålet og huset mitt er brent ned! med andre ord, jeg trenger penger- Selger nå min drømmebil slik den står til første mann med 360 000 kr, ja du leste riktig, 360 laken og denne blir din asap ! en orginal m3 med tilsvarende utstyr hadde kommet på 150 k mer Ny lakkert Alpin hvit 3 Godkjent ombygd e46 m3 selges til første mann med 360 000 Bilen er bygget av seriøse mekanikere, alt er gjort etter forskriftene, de forsterkninger som er krevd av biltilsynet er gjort. bilen er reg som 4 seter. alt er godkjent i vognkortet !!!! Denne bilen er kostet på svimmlende summer i sommer. MYE nytt : bla. KW Variant 3 SportSenkesett, justerbart alle veier Polert Rustfritt effektanlegg fra katalysator og bak. 19" Breyton Inspiration framdekk Goodyear Eagle F1 brukt 3 mnd, bakdekk bør byttes. Hartge Shortshift CSL Bakluke CSL (ekte) carbon Diffuser bakfanger CSL (ekte) carbon Splittere front fanger Sorte nyrer Sorte luftinntak i skjermer Carbon og hvite bmw emblemer Shaddowline lister Alle lister rundt vinduer er nye front og bakrute er nye Solfilm på sideruter og bakrute (installert av riis bilglass) (har blanke fremruter for visning) EU ok i et år til ++++++++++++ Alle klips og små fjas som har blitt tatt av pga. lakkering etc (dørtrekk og sideskjørt osv) er kjøpt nye og byttet for å ikke få den tacky lyden du gjerne får i biler når dørtrekkene har vert av. nye bremserør til alle hjul. Batteriet er bak. Bilen har selvfølgelig eletrisk Sort skinn interiør, strøkent ! Cd veksler harman kardon anlegg Bilen har stått i garasjen siden august i fjord, ikke blitt startet siden så batteriet er flatt. jeg har ikek tid til å gjøre noe med bilen da jeg er i full jobb og går skole samtidig, og attpåtill er blitt husløs. innerskjermene, orginale fjærer og dempere, orginal m3 hjul er blitt stjålet under innbruddet i garasjen. eneste jeg har bil bilen er komplette service hefte, alle nøkler og det som står montert i den nå. (den er komplett utenom innerskjermer) det er noe småplukk med bilen som må gjøres før den er helt 100% men det er ikke noen større jobb for noen som har litt peil. 91369842 , Ikke ring om du ikke har kling ! 360 000 !!! E46 Alpin Hvit m3 med alt det rektige utstyret! får det faen ikke bedre!
Bjanne Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24759142
shv Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Er bilen forsterket i karosseriet under bak slik at man unngår såkalt "subframe disaster"?
Bjanne Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Bilen er forsterket på lik linje med en orginal m3.ikke noe utover det.
Bjanne Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 prøver på nytt nå som våren er i anmasj!
Bjanne Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 med mindre du legger ved bilen din i tillegg ler jeg godt nå
eeikenes Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 OT: De som kjøper denne bilen, burde sterkt vurdere Warsteiner dekaler! Grom bil (si ifra viss jeg skal slette bildet) *Free Bump*
Bjanne Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 On Topic jeg har dekalene liggende om det er interessant.
prebols Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Finere uten dekaler! Skulle hatt takluke så hadde jeg vært intressert
hagenrj Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Hva skal du ha viss du får min med !? ^^ Autodb.no kode:1311814
joen Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 viewtopic.php?f=40&t=189958 er vel ikkje intr i bytting sinden du trenger penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå