Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey, Garasjen min er rundstjålet og huset mitt er brent ned! med andre ord, jeg trenger penger-

Selger nå min drømmebil slik den står til første mann med 360 000 kr, ja du leste riktig, 360 laken og denne blir din asap ! en orginal m3 med tilsvarende utstyr hadde kommet på 150 k mer

Ny lakkert Alpin hvit 3 Godkjent ombygd e46 m3 selges til første mann med 360 000

Bilen er bygget av seriøse mekanikere, alt er gjort etter forskriftene, de forsterkninger som er krevd av biltilsynet er gjort. bilen er reg som 4 seter. alt er godkjent i vognkortet !!!!

Denne bilen er kostet på svimmlende summer i sommer.

MYE nytt :

bla.

KW Variant 3 SportSenkesett, justerbart alle veier

Polert Rustfritt effektanlegg fra katalysator og bak.

19" Breyton Inspiration framdekk Goodyear Eagle F1 brukt 3 mnd, bakdekk bør byttes.

Hartge Shortshift

CSL Bakluke

CSL (ekte) carbon Diffuser bakfanger

CSL (ekte) carbon Splittere front fanger

Sorte nyrer

Sorte luftinntak i skjermer

Carbon og hvite bmw emblemer

Shaddowline lister

Alle lister rundt vinduer er nye

front og bakrute er nye

Solfilm på sideruter og bakrute (installert av riis bilglass) (har blanke fremruter for visning)

EU ok i et år til

++++++++++++

Alle klips og små fjas som har blitt tatt av pga. lakkering etc (dørtrekk og sideskjørt osv) er kjøpt nye og byttet for å ikke få den tacky lyden du gjerne får i biler når dørtrekkene har vert av.

nye bremserør til alle hjul.

Batteriet er bak.

Bilen har selvfølgelig eletrisk Sort skinn interiør, strøkent !

Cd veksler

harman kardon anlegg

Bilen har stått i garasjen siden august i fjord, ikke blitt startet siden så batteriet er flatt. jeg har ikek tid til å gjøre noe med bilen da jeg er i full jobb og går skole samtidig, og attpåtill er blitt husløs.

innerskjermene, orginale fjærer og dempere, orginal m3 hjul er blitt stjålet under innbruddet i garasjen. eneste jeg har bil bilen er komplette service hefte, alle nøkler og det som står montert i den nå. (den er komplett utenom innerskjermer)

det er noe småplukk med bilen som må gjøres før den er helt 100% men det er ikke noen større jobb for noen som har litt peil.

91369842 , Ikke ring om du ikke har kling !

360 000 !!! E46 Alpin Hvit m3 med alt det rektige utstyret! får det faen ikke bedre!

wbz9qxqx108ywrb4mro0.jpg

62413m772c6o00jr29u1.jpg

svfwzysdp0d57w193r8d.jpg

b51n2wyomikkodavnrn1.jpg

5x25n406yqrsy6xwrg0q.jpg

• 4 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...