Rabies Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Har en Cyma MP5 liggende fra når jeg drev å spillte airsoft. Denne har aldri blitt brukt i spill, bare prøveskutt noen kuler. Den har innstillning for semi- og full automatisk avfyring, fullmetall kropp, -løp etc (forskjefte og pistolgrep er abs plast samme som på en ekte MP5), uttrekkbar kolbe, utgangshastighet: 120 mps. Det følger med: 2x 260 skudds hicap magasiner Rødpunkt sikte i metall Bungeesling 1x 8,4v batteri 1x 9,6v batteri (høyere volt = høyere skudfrekvens) Pris: 1200,- eller bud Har også liggende: Multicam FSBE-vest med 3 magasinlommer (plass til 2 M4 (5,56mm magasiner eller 4 MP5 (9mm) magasiner pr lomme) utility lomme og adminlomme. Str. Medium Pris: 300,- eller bud MP5: FSBE vest (+ MPen da. Så plutselig litt tøffere ut sånn ) Har også litt annet smådill liggende. Hylstre, hjelm, lommer, googles etc. Kan oppdatere senere om det er interess for det.
Rabies Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Youtube video av MPen (ikke den jeg selger men samme type. Eneste forskjell er kolba, foraskjeftet og rødpunktsiktet). Prøveskyting på 1:35-> som viser hvordan denne skyter.
Tsbusa Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Har en slik en fra før av frister med en til... Kan by deg 700,- til å begynne med
Petterln Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Hei Jeg ser at dette er en gammel post, men jeg lurer bare: er dette fortsatt til salgs? -Petter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå