jsr-Racing Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Noen som har gode tips til oljeretur fra turboen på m50 motoren?? har ikke sett så mye på det selv enda men vist noen har noen gode råd så tar eg gjerne i mot.. tenkte selv og borre og sette inn slange nippel i blokka noen som har formening om det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Sett den i bunnpanna. Den kan plasseres under oljenivået, men da må det være litt diameter på den innvendig. Gjerne 16-17mm eller mer. Jeg har enda mindre diameter innvendig, og det fungerer smertefritt. Du bør også ha så mye fall som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 ok.. men syns det er litt riski og ha det under oljenivået men.. ja go helling må det jo vere.. :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 jeg og mange andre på forumet her har den under. Du må bare få så bra helliing som mulig, og det må være litt størrelse innvendig diameter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 jeg og mange andre på forumet her har den under. Du må bare få så bra helliing som mulig, og det må være litt størrelse innvendig diameter. ok takker for tipset.. noen flere som har noen gode tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Har også min under oljenivået, funker fint det. Har vel en 20mm innvendig på returen mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touchoflemon Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hvor henter dere oljen fra om jeg får spør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 t-stykke på orginale oljetrykksbrytern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Kjør returen inn i brystkåpa foran Da har du over oljenivå! AN10 størrelse er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Kjør returen inn i brystkåpa foran Da har du over oljenivå! AN10 størrelse er fint. ja var det eg og tenkte var en grei løsning.. er ikke så suge på å ha returen under oljenivået.. skal nok finne en grei løsning på det når eg begynner.. men er altid greit og høre med di som har gjort det selv og hvordan det har virket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 hvorfor ikke ha returen under oljenivå? om man har den over blåser man veivhus trykket opp i returen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 hvorfor ikke ha returen under oljenivå?om man har den over blåser man veivhus trykket opp i returen også er vell x antall som raser turboen med oljereturen for lavt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 ja, med for liten diameter. Er vel bare å lage en som er litt større... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå