hxander Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Har nylig skiftet motor i min e34. Det er kun blokk og topp som er nytt. samtlige følere og komponenter er flyttet over ifra den originale motoren. Det merkelige er at når jeg prøver å starte samtidig som jeg har ute en coil og setter i en plugg og legger den i jord får jeg ikke gnist, men med en gang jeg slipper nøkkelen tilbake til stilling "2" på tenningslåsen kommer det litt gnist. Vil jo tro at i og med at det kommer gnist etter at jeg har sluppet nøkkelen skal jo alle sensorer og jordinger vere i orden? Har tidligere idag hatt av innsuget igjen og sett over alle koplingspunkt og ledninger. Har også lagt opp ekstra jordinger både på coilene og blokk/gearkasse. Håper på svar raskt svar
jsr-Racing Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 du har ikke plugget noen av stikken feil da???
hxander Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 skal se over en gang til, men de fleste stikkene passer bare i den kontakten de er tenkt for... skal vell vere vanskelig å gjøre feil egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå