Daske Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hei, er det noen som vet om plasser til og mekke på biler i Trondheimsområdet? Kan godt være litt utenom for min del Håper noen kunne hjelpe meg Robin Fallrø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Jeg har skrudd bil på Shell på Sluppen. Koster 50 pr time om man er NAF-medlem mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hvis du kjenner noen som bor i saupsatdringen/koldstad etc..så er det verksted med grav der som lånes ut for et par 100-lapper for ei helg Men det er kun for de i boretslaget der, så derfor du må kjenne noen som bor der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Pga dette som skjedde tidligere i år: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... /1.7466865 er det dårlig med mekkeplasser i Trondheim nå. Snakka med de i stad og de sa de antageligvis aldri fikk åpne det igjen Noen som vet om andre plasser man kan skru? Lite aktuelt å betale et verksted for å bytte småting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå