noxero Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 eg får opp girkasse program og bilen går i nød modus etter at det ble byttet fra automat kasse til manuell. er det nokon som veit kvifor dett skjer? provde eit anna intrument og da virket det men det er fra ein 540 trur eg.. så er kun speedometere so virker:s er det nokon som kansje har eit originalt 535i instrument?? fra manuell gir?
Ballder Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Vet ikke om det har noe og si, men vet det at den girvelger saken skal kobles slik at den tror automaten står i N.
noxero Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 jepp det gjør den og bilen virke som den skal me eit instrument frå ein 540 men virke kun speedometere i instrumente som eg ha så skulle hatt ein 535i instrument.. nokon som har det???
icemanM5 Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg har! Det ser helt fint og greit ut! Husker ikke km/stand i farta da men. Kom med bud! MVH
noxero Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Jeg har! Det ser helt fint og greit ut! Husker ikke km/stand i farta da men. Kom med bud! MVH kor mye tenkte du for det?? kan by det 300 for det er det ok? var det eg betalde for eit til automat.. kunne du sendt det fort? eller bur du på vestlandet så eg kunne hentet det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå