CeeKay Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Må selge min E30 Cab grunnet flytting og mangel på garasjeplass.. Selges til godt under det som er brukt på den de siste 2 årene! 39900,-/bud! Ligger ved link til annonse på finn.no! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24774884 All info skal finnes der! Kan byttes i billig offroader + penger! Felgene på bildet følger IKKE med! Står på originalhjul med nesten nye toyo sommerdekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Prisen kan selvsagt diskuteres innenfor rimelighetens grenser! Men gir den ikke bort etter å ha brukt så mye penger på den.. Jeg går mye i tap her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Mere i pant enn du selge bilen for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Nei, er ikke så mye igjenn i pant. Mister garasjen, og trenger vinterbil. Så da må denne bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Redusert pris hvis den går før vinteren! Løp og kjøp. Kos deg litt med denne til vinteren, så har du en kanonfin sommerbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Det er 48900,- i pant på bilen da. Så blir litt rart å si "nei, ikke så mye igjen i pant" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Det er ikke 48900 i pant på bilen. Den registrerte panten i brønnøysundregistrene er på hele lånesummen den dagen jeg hentet bilen. Den oppdateres ikke etterhvert som man betaler ned. Noe som selfølgelig blir bevist ved salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Da beklager jeg! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Da beklager jeg! Hehe Ingen problem Måtte tenke meg om 2 ganger selv når jeg sjekket det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå