stiane28 Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 har et lit slitt skinn interiør... kun solslitt,, ikkje rifter eller noe.. det er svart.. så vil friske opp fargen igjen for å få det bra.... mange som har forskjellige meninger på dette, men hva er det beste å gjøre... ? visst man bruker skokrem til å fiffe opp fargen, bør man da ha på ett ''klarlag'' over det igjen, eller sverter ikke skokremen av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Jeg kjøpte meg Auto Glym Leather cleaner og Auto Glym Leather care cream på Torshov. Fungerer veldig bra etter min mening. Sånne lyse streker på setene blir borte og setene får bedre glans og svart farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Skokrem ... er vel til sko eller??? Kjøp noe som er til seter du... søk litt på nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 leather dye. Er vel det som får det absolutt finest? Er jo farge som trekkes inn i skinnet. Skokrem er ok hvis du liker svarte striper og flekker i ræva og på ryggen. Bestilte en boks med leather dye for å teste litt på mitt sorte skinninteriør. Skal gi beskjed hvordan det går når den har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 ok hørtes bra ut dette hold meg oppdatert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 sko krem er ypperlig! Meguiars Rich gold leather er også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå