Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har handlet meg ny vinterbil, så gammalblazeren er til salgs om noen er interessert i en krute god vinterbil/arbeidsbil. ;)

Et par fakter:

4.3l V6 TBI - 143hk

manuelt vekslet transferkasse - 2Hi, 4Lo, 4Hi.

4 trinns automatgir

2-dører/4 seter

nedleggbart baksete

Corvette felger (av en eller annen grunn) med ikke de aller beste dekkene

Originale aluminium vinterfelger med gode vinterdekk.

Bilen har litt overflaterust her og der, men ingen penetrerende rust hverken på karosseri eller ramme.

lakken kunne nok trengt seg litt pleie, da noen har grunnet en bil ikke langt nok unna denne, slik at det er litt gråprikker rundtom. dette kan være at jeg får fjernet før et evt. salg.

Fremakslingen på venstre fremhjul har en gåen mansjett, så dette krysset begynner sikkert å bli slitent etterhvert. har "ny" aksling med tighte fine kryss og gode mansjetter liggende. får jeg enormt god tid og arbedslyst en dag, kan det være at jeg bytter denne.

Ellers tror jeg det aller meste fungerer ganske bra. 4-hjulstrekken kan være litt sein å koble inn om man gjør dette i fart på fast underlag, men sjalter man i stillestående kommer den med en gang.

flere bilder av interiør samt understell kan legges ut ved forespørsel.

sgsjwgkrasghvk8qt6o7.png

j1cq0n3dh61breo5ka1u.jpeg

jcm7g9ptd79db65eml6x.jpg

4yxnivc31rifx9pzoa28.jpg

Skrevet

den ligger til 21k på finn.no/autodb.no, men om du kommer og henter den før 20 okt. Skal du få den for 18 000,- ;)

Kan hive ut noen bilder fra stellet når jeg kommer hjem

• 2 weeks later...
Skrevet

Har lagt inn noen flere understellsbilder og greier på finn.no. Har flere om det er ønsket, har bare ikke lagt dem ut grunnet usannsynlig treigt nett ombord.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24778431

Har forresten en 1979 Volvo 245 til overs om noen er interessert i en enda billigere vinterbil. Kommer til å legge denne ut til rundt 10k når jeg kommer hjem igjen. Må bare ta en nærmere inspeksjon av bilens tilstand først.

Skrevet

det har jeg ikke lyst til å svare på. :-P

Neida, jeg har ikke målt den skikkelig, men jeg ser for meg kanskje 1.3-1.5 på halvfin langkjøring, og kanskje oppi 2l/mil på bykjøringen.

ser ikke for meg at den bruker noe mindre da bmw'en ligger på rundt 1.4 på bykjøring.

Edit:

her: http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/6292.shtml står det at den bruker 17mpg på blandet kjøring som da tilsvarer 1,38l/mil, så da er jeg vel ikke helt på bærtur. ;)

Skrevet

Hadde det vært litt nærmere, så hadde jeg kjøpt den, men blir nok litt for langt opp i landet for meg :) pluss at kontoen er sulten om dagen. Men lykke til med salg! :D Knall vinterbil!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...