Hankook Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Hei. Jeg har hugget en SAAB 900ng 94 model 2l. Sitter igjen med : motoren som forøverig er gått 194.000km. I meget god stand 1000,- Ingen ulyder, sviver pent. Garanti gis fra meg Girkassen vire clutch (mener jeg og huske det var). 1200,- Fungerer også meget bra. tight og fin uten ulyder. Garanti gis fra meg Noen pene 8*18" Zito GTR felger med utslitte dekk. SOLGT- Noen få skraper, ikke noe kast i dem. Har også ett sett med orginale lykter framme og bak. 200,- pr lykt evt 500,- for alle. Bilder kan sendes på mail eller mms. Ta kontakt med meg: Telefon 98063131 mail: imshak@itm.no Delen befinner seg forøverig i Stavanger, men kan sendes om kjøper betaler frakt. Alle delene er prutbare, MÅ vekk. Delene går på skroten hvis ikke dem blir solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 bumper denne for deg, siden vi deler verksted. Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå