BMW_320icoupe Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Helst innteresert i bytte i E30 325 coupe:) http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1286442850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nixihi Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 bilder av interiør, motorrom osv.. er den lakket inni dører, i motorrom? Er noe småplukk som gjenstår på bilen, men en fin vinter i garasjen får du gjort mye. hvilke småplukk er det snakk om ? - Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Er lakkert inni dørene og bagasjen, motorrommet er ikke tatt, planen var å ta det i vinter som kommer... Men er blitt student og fikk en unge til i august så er begrenset med tid jeg har no. Det som gjenstår på bilen er: Skifte Vindusheis førerside, har heisen fra den døren som stod i fra før, pusse ned og lakke opp motorrommet, er også en El. feil på bilen, har forhørt meg rundt og fått vite at det kan være et jordingspunkt under teppe i bilen. Det som er med det elektriske er at; vinduene, ikke går opp og ned helt 100% passasjer vinduet må man "pulse" opp og ned, coupelyset kommer ikke på når dørene åpnes, sentrallåsen fungerer eller ikke. Ellers tror jeg ikke jeg har glemt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Nye bilder lagt til i annonsen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 gi en lyd da du selger rent da, jeg henter den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 gi en lyd da du selger rent da, jeg henter den! Ok, 65000,- så kan du hente den:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå