BMW_320icoupe Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Helst innteresert i bytte i E30 325 coupe:) http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1286442850
nixihi Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 bilder av interiør, motorrom osv.. er den lakket inni dører, i motorrom? Er noe småplukk som gjenstår på bilen, men en fin vinter i garasjen får du gjort mye. hvilke småplukk er det snakk om ? - Christian
BMW_320icoupe Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Er lakkert inni dørene og bagasjen, motorrommet er ikke tatt, planen var å ta det i vinter som kommer... Men er blitt student og fikk en unge til i august så er begrenset med tid jeg har no. Det som gjenstår på bilen er: Skifte Vindusheis førerside, har heisen fra den døren som stod i fra før, pusse ned og lakke opp motorrommet, er også en El. feil på bilen, har forhørt meg rundt og fått vite at det kan være et jordingspunkt under teppe i bilen. Det som er med det elektriske er at; vinduene, ikke går opp og ned helt 100% passasjer vinduet må man "pulse" opp og ned, coupelyset kommer ikke på når dørene åpnes, sentrallåsen fungerer eller ikke. Ellers tror jeg ikke jeg har glemt noe.
BMW_320icoupe Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Nye bilder lagt til i annonsen....
tarjei bmw Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 gi en lyd da du selger rent da, jeg henter den!
BMW_320icoupe Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 gi en lyd da du selger rent da, jeg henter den! Ok, 65000,- så kan du hente den:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå