Mariner Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Har problemer med utrolig irriterende knirkelyd når jeg svinger. Høres ut akkurat som på denne filmen: "It was much further down and was the joint that comes through the bulkhead under the bonnet." Hva vill dette egentli si? Er det noe som må byttes eller går de an å smøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Har noe av det samme jeg også på min E36, bare ikke såå voldsomt Så, hvis noen vet hva det kan være, så hadde det vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Det er lageret i rattstammen som er gåent. Vel og merke det nedre selv om det høres ut som det er det øvre. Er mye knot med å skifte det, så letteste er å skifte hele rattstammen. Gjorde dette på min E36 coupe for noen mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariner Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Okay. Takk. Mye arbeid å skifte rattstammen da? Koster de mye for ny rattstamme da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå