code13 Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 syns det virker ok bil dette.hvis det er sånn du vil ha den. send på kontroll for foringer, rust bremserør or rust på bil ville jeg ha gjort når den er såpass gammel/km stand min mening: så syns jeg en coupe må ha sportsseter. også rød+chromelister/line er ikke min smak. lakken ser matt og slitt ut, rød farge blir vel kanskje lettere utsatt (men dette kan jo poleres opp hos proffe private) men rød e46 er fint det med shadowline. også syns jeg det er kjedelige felg strl. på'n. hvis jeg hadde kjøpt denne så måtte jeg ha byttet ut: frontfanger,bakfanger,felger,senk,shadowline og del/helskinn sportsinteriør. ergo - ville ikke ha kjøpt denne bilen. annen ting å tenke på er: km stand, blir sikkert vanskelig å selge denne med lite tap, hvis du kjører 20-30k til. folk er skeptisk når det nærmer seg 200k km tror jeg iallfall. men dette var bare min mening, du får spørre om flere bilder og evnt naf test/bmw salgstest. lykke til!
Steffen.. Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 syns det virker ok bil dette.hvis det er sånn du vil ha den. send på kontroll for foringer, rust bremserør or rust på bil ville jeg ha gjort når den er såpass gammel/km standmin mening: så syns jeg en coupe må ha sportsseter. også rød+chromelister/line er ikke min smak. lakken ser matt og slitt ut, rød farge blir vel kanskje lettere utsatt (men dette kan jo poleres opp hos proffe private) men rød e46 er fint det med shadowline. også syns jeg det er kjedelige felg strl. på'n. hvis jeg hadde kjøpt denne så måtte jeg ha byttet ut: frontfanger,bakfanger,felger,senk,shadowline og del/helskinn sportsinteriør. ergo - ville ikke ha kjøpt denne bilen. annen ting å tenke på er: km stand, blir sikkert vanskelig å selge denne med lite tap, hvis du kjører 20-30k til. folk er skeptisk når det nærmer seg 200k km tror jeg iallfall. men dette var bare min mening, du får spørre om flere bilder og evnt naf test/bmw salgstest. lykke til! Du har definitivt et poeng her. Men utseende messig skal man ikke tenke på. Kommer til å bli masse bestillinger. Men får vell vurdere en Naf test. Jeg syntes i grunn ikke km-stand var spess ille. Ser min Audi har gått 174 tusen, og den har gått gansk lite i forhold til mange rundtom. Men selførgelig, ting begynner vell å skje etter 200 tusen.
Lyktestolpe Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Fargen er jo en smakssak. Liker du den, så synes jeg du bør kjøre på! Er jo en meget morsom bil (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå