Joel KV Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Går det ann og bruke m20 clutch og trykkplate på m50 svinghjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Nei.. Alternativet er å bytte svinghjul i tillegg + liten starter fra m20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Jeg bruker m20 svinghjul alt, men lurer på dem det er skakt. rister som f... i bilen og klarer ikke justere starter riktig. når jeg vrir på startern lager den en helt syk lyd. høres helt lik ut som om du skulle fyra en v8 dragster motor! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Hm, at det rister er ikke bra. Har et annet svinghul du kan prøve hvis du vil. Ang starteren så måtte vi shimse den litt ut om jeg ikke husker feil. Stuket iaf en del før det gikk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå