Sirup-Racing Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 sikkert alt for dyrt, men sjekk uansett:) trenger fortsatt blinklys til fanger og fester til preface fanger:) og facelift tåkelys:)
Berndtsson Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Det er vel ikke no hast Håvar:P Denna bilen blir vel stående uten lakk til den gror fast
Sirup-Racing Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2010 nei faen skulle snart fått den ferdig nå har jo betalt årsavgift for i år:P hehe men det jeg trenger er, preface støtfanger fester og facelift blinklys til fanger:) så får vi finne på noe annet istedet for tåkelys;) er jo så helvetes dyrt:P
Berndtsson Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 Du har det og ja! Nei, da er det ittno å vente på Skulle ikke tru det var så vanskelig å få tak i men.. Er lite E30 hos kristiansen og..
Tom Marius Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 Jeg har fester til preface frontfanger Send meg en slik PM du
winchester Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 nei faen skulle snart fått den ferdig nå har jo betalt årsavgift for i år:P hehemen det jeg trenger er, preface støtfanger fester og facelift blinklys til fanger:) så får vi finne på noe annet istedet for tåkelys;) er jo så helvetes dyrt:P Hvorfor skal du ha preface fester og facelift blinklys? De går jo ikke om hverandre såvidt jeg vet.
Sirup-Racing Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2010 har sånn mtech 2 front som er laga for preface fester a serru:)
Sirup-Racing Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2010 pm sendt:) var lite e30 hos kristiansen:p han ene som jobba der prata på at han hadde en cab som han skulle skrote. sa den var strøken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå