Gå til innhold

Mazda 323GTX 4x4 Turbo OPPDATERT !


coupenilsi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bump !

Den er kanskje ikke noe smykke å se på, men fytti for en bil :) Går utrolig bra, og sitter godt i svingene, er ikke så gæren å sladde med på detta føret heller :P

Så nå syns jeg det kan komme en å ta den med seg snart :) Byner å bli trangt om plassen i heimen nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump !

Den er kanskje ikke noe smykke å se på, men fytti for en bil :) Går utrolig bra, og sitter godt i svingene, er ikke så gæren å sladde med på detta føret heller :P

Så nå syns jeg det kan komme en å ta den med seg snart :) Byner å bli trangt om plassen i heimen nå :P

Ja, kjempe morsom bil og kjøre ;P Sitter som klistra på veien, og digg lyd når du lader på :D

turtallsmaskin som må brukes! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump !

Den er kanskje ikke noe smykke å se på, men fytti for en bil :) Går utrolig bra, og sitter godt i svingene, er ikke så gæren å sladde med på detta føret heller :P

Så nå syns jeg det kan komme en å ta den med seg snart :) Byner å bli trangt om plassen i heimen nå :P

Ja, kjempe morsom bil og kjøre ;P Sitter som klistra på veien, og digg lyd når du lader på :D

turtallsmaskin som må brukes! :D

Ja, er sant det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en original turbo tralle?

Altså, er den original med turbo fra fabrikk slik at EU ikke blir et helvete?

Hvordan er den å forsikre? Kunne muligens vært gøyalt med en liten rotte som dette til bruksbil som tar seg fram, selvom jeg på en annen side aldri står fast med e30 med sveisa diff heller...

Hvor mye hk har denne i vognkortet?

Hvor mye slagvolum? 1,6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Original med turbo og 4x4 ja :)

Forsikringa er jeg ikke sikker på skal jeg være ærlig, har ikke hatt forsikring på den, kjørte den bare hjem og der har den stått :) Bortsett fra et par småturer ;)

jeg er ikke sikker på antall hk i vognkort, kan sjekke i morgen :)

Den er 1,6 ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...