Gå til innhold

Strekke kabel fra spiller til bagasjerom e39

Anbefalte innlegg

Gjorde dette på min e39 for noen uker siden. Ta av alle panel og slikt under rattstammen og trekk kabelen bak pedalene og under teppet langs kanalen helt bak til baksetene. Så tar du ut baksetene. Der er et hull med flere kabler som går gjennom og bak.

Husk det er mulig du må ta strøm fra batteri. Jeg måtte det, så da kan du liksågodt ta bort de 2 kablene på kabelsettet. ;)

Er i grunn ganske "straightforward". Det var første gang jeg har trekt opp kabler i bil så dette er ikke noe problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde dette på min e39 for noen uker siden. Ta av alle panel og slikt under rattstammen og trekk kabelen bak pedalene og under teppet langs kanalen helt bak til baksetene. Så tar du ut baksetene. Der er et hull med flere kabler som går gjennom og bak.

Husk det er mulig du må ta strøm fra batteri. Jeg måtte det, så da kan du liksågodt ta bort de 2 kablene på kabelsettet. ;)

+1, for batteriet står vell baki på E39 også ? eller tar jeg feil der ?

Hvertfall legg kablene på venstre side av bilen, siden strømmen ligger på høyre side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1, for batteriet står vell baki på E39 også ? eller tar jeg feil der ?

Hvertfall legg kablene på venstre side av bilen, siden strømmen ligger på høyre side..

Stemmer at batteriet er baki ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...